Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 hvordan behandle dette. prøver å vaske og holde det tørt men han sikler og gulper gele tiden så da blir det mye fukt mellom dobbelhaka og halsen.
selfangerkjerringa Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hvordan man behandler soppen er jeg usikker på (canesten kanskje?) men et tips for å unngå at de søte små gulperne våre blir våte, klamme og såre i dobbelthakene er å pudre med potetmel morgen og kveld. Det hjelper hos Knøttemor i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 hvor mye potetmel bruker du og hvordan tar du det på. er kansje litt dum her men. vet jo ikke om det er sopp det kan jo bare være litt sår pga fukt å.
selfangerkjerringa Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Vel, du kan jo prøve med potetmel først og se om det bedres? Tror ikke det gjør noen skade om det brukes hvis det skulle være sopp likevel. Jeg bruker mesoft-kompresser til stelling. Våtservietter blir litt for sterke, spesielt når huden er sår, og vanlige frotte-kluter for grove. Jeg vasker henne først med en fuktig mesoft, så tar jeg en tørr mesoft eller en bomullsdott og "pudrer" på potetmelet. Hvis det blir mye søl er det bare å koste vekk før jeg kler på henne. Poetemelet inni valkene holder seg jo på plass, nettopp fordi de er valker, hehe
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 ok tusen takk dette hadde jeg ikke tenkt på drev og tok ei lita klype potetmel nen fikk det ikke helt der jeg vile liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå