Brokade Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hvor lenge kunne dere bruke selve bagen på barnevognen? Hvor lang var babyen da ca når den ikke fikk plass i bagen lengre? Er redd jeg har kjøpt en barnevogn med litt liten bag... Har også sportsdel til vognen som jeg kan bruke.. men er denne god på vinteren også?
-Amelie- Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hvilken vogn er det du har? Søsteren min brukte emaljunga-bagen til gutten var 8 mndr. Jenta min er 6 måneder nå, og hun kan bruke bebe confort bag ennå, men jeg skal begynne å bruke sportsvognen mer. Sportsvogner skal være like gode på vinteren, såfremt du har en god pose til nurket, og han/hun er gammel nok
Murmeline Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Med en januarbaby er det jo ikke noe problem uansett. Innen bagen er for liten er det varmere, bagens viktigste funksjon, synes jeg, er at den er lun.
Brokade Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har bebe confort bag... high trek. Satser på d går greit da
gutt060606&jente010110 Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 me har samme baggen til gutten vår. han er 8,5 mnd nå, og ligger enda i baggen. men bruker ikke pose da, for det blir for varmt for han. han er 69,5 cm. tror me får brukt den hele vinteren=) håper i allefall det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå