phantomet Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Nå er phantomet med make i full gang med å spesial lage ny seng til junior. Og det etter ide fra undertegnede... Phantom-mannen er rene handymannen, han er flink til å tegne og håndtere verktøy...så nå har han tegnet og skåret ut det som skal bli en "borg-seng" til junior ridderen... phantomet har beiset og grunnet, så nå er det bare et par strøk med maling som skal til før sengen kan monteres og skrus fast.. Så må det kjøpes inn velour til dukketeatergardiner, som er i den ene enden av sengen, samt spores opp sengetøy som passer en ekte ridder... (Mente jeg hadde sett noe slikt, men nå har jeg glemt hvor...) I verste fall får jeg sy noe morsomt...
♥Snulder Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Perfekt for en liten pjokk!! Jeg har også sett sengetøy i ridder-stil....men husker ikke hvor:(
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Kjempeflinke phantom-mannen og phantomet ;-) Neste gang tror jeg nesten du må vise meg resten av phantom-hulen ;-) *ler*
Reveenka Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 IKEA!!!!! Riddersengetøy og MASSE annet ridderstæsj! Lamper som ser ut som fakler også! Løp og kjøp! c",)
Dailis Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jepp, de har sengetøy og akkurat fått inn enda mer ridderting der:) Kjempekult!
Maud Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Så fint det høres ut! Vi har halvveis planer om å kjøpe noe nytt snart. Der skal det bli kule barnerom til både storebror og minstemann. Gleder meg til det selv om Maud-mannen ikke kan betegnes som en handy-man...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Så gøy da! Er denne flinke mannen til utlån eller;-)) Det har jeg nemlig alltid drømt om, en handyman i huset må jo være en drøm, men jeg ender opp med 10 tommeltotter og mange andre gode sider da.....så jeg skal vel ikke klage:-)) Blir tøft med egen ridderborg til junior!
Dailis Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Hadde vært veldig moro å se bilde av resultatet da......=D
phantomet Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2007 Nå nærmer prosjektet seg slutten.. Vi har kjøpt ny fin rammemadrass idag. Så har phantomet kjøpt velour til sceneteppet til dukketeateret, som skal sys og påføres gull bånd, og henges opp. Phantom-mannen gikk berserk på Ikea igår, og kjøpte inn Riddersengetøy, dukketeaterdukker, fakkellamper, Dragesengepledd, nytt gulvteppe og en stor drage som skal passe borgen når Junior er borte... Og kommoden ble malt idag i samme farge som borgesengen, slik at det blir en helhet... Det blir fint tror jeg, og så ser vi forskjell den dagen Måka flytter inn til storebror...for han har samme kommode men den har phantomet beiset samme farge som babysengen... Å det blir stas når alt blir ferdig... Neste steg er å lage personlig våpenskjold til å henge på senge-enden.. Og sette inn alt sammen når rommet er ferdig utluftet....
Gummelillan Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Klart at Phantomgutten må ha eget våpenskjold!!!! ;-)))) Du er god du, Phantomet. Heldige er de ungene som har deg som mamma!!!!!!
Karomamma Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 Å, dette hadde ikke jeg lest før - så UTROLIG KULT!! Klart phantomgjengen må eget våpenskjold, skulle bare mangle! Så flink du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå