Gå til innhold

11 mnd og rød rundt roten av penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva dette kan være? Er tydelig øm der også. Har vært slik en 14 dagers tid og blir ikke bedre. Har for øyeblikket godt med feber, men dette har vel ikke sammenheng?

Blir veldig glad for svar nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare at han er sår? Min sønn på 6mnd var også rød men det gikk bort bare vi passet på at han var skikkelig tørr når vi tok på han ny bleie og skiftet bleie ofte.

Skrevet

Nei ikke sånn rød... Sånn betennelses-rød. Ikke i den ytterste huden, men rødme i selve hudfolden på et vis.

Takk for svar likevel..

Skrevet

Opp!

Håper noen kan svare meg :-)

Skrevet

Hadde hørt med helsesøster eller gått til lege,hørtes ikke greit ut hvis det er betennelse.

Skrevet

Hm, samboer var sånn når han hadde en kraftig infeksjon av et eller annet slag. Ville tatt en tur til lege, for det er ikke bra når det er ømt der nede. Helt sikkert ikke noe farlig, men sikkert ikke noe behagelig for gutten din.

Skrevet

-takk for svar!

Du anonym....samboeren din...var det en infeksjon der nede han hadde eller var det en annen plass i kroppen?

Skrevet

Om jeg husker helt riktig så var ikke infeksjonen der nede, men et annet sted.. Legen sa at det området var veldig sensitivt når det kom til infeksjoner og at det derfor lett kunne bli "betent" og ømt når man hadde infeksjon.

Skrevet

Jeg ville sett feberen i sammenheng med rødheten om det ikke er annen åpenbar grunn til feber.Jeg synes du skal ringe legevakten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...