Reveenka Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Syns det er så morsomt å følge med; har tv'n på hele dagen nå jeg.... c",) I fjor startet OL da jeg fikk den minste - så da var det to uker i godstolen med amming og tv-titting.... Ser ikke på alt da, men det er liksom noe med stemningen syns jeg. Og det er jo ikke forakte når "vi" tar medaljer heller da! ("vi" når vi vinner, og "de" når vi taper - hehe c",))
♥Snulder Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hehe...nei...Jeg falt ut av sportstitter-nivået i -93.... Fikk med meg OL på Lillehammmer....
Dailis Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Ehh, nei... Jeg er ikke så flink til å se på det jeg...Tror sist jeg satt oppe og tittet mer en helt tilfeldig var OL i 98...
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Jeg ser på VM!!!! Men jeg syns det er så trist at det liksom er ferdig klokken elleve på formiddagen.... det deilige med sånne sportsarrangementer er at de varer og varer hele dagen med nye ting og alt, men nå hvis man står opp smamen med ungene så er alt det som er artig, ferdig nesten før frokost i disse vinterferietider :-) Men jeg følger med, og jeg nyter det, og smiler og blir rørt, og trist på Petter Nortugs vegne og ja.... he he he he... vips så kom dte en skjult side fram hos Dritgrei.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg kan vel signere Snulder;-) Til min fars store fortvilelse, han mener nemlig at det er alle nordmenns borgerplikt å følge opp når det skjer ting på sportsfronten.........han om det;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 ...og meg ;-) - seniorklatten.... jeg er på ditt lag!!!
Tiggywinkle Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Bor i samme hus som et par sportsidioter og har drevet aktivt med idrett selv, så her det VM stemning.:-) Selv om det blir litt mer til og fra med 2 småtasser. Vi prøver alltid å komme oss ut en tur også, så helt ille er det ikke- Moro med medaljer - trist med fall og tårer under nasjonalsangen... Tårer ja, de spretter i tide og utide her, ammehormoner:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Eeeeeeeeeeeeeeeeh, er det VM nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå