Gå til innhold

Gjette????

Babyheaven OVERTID:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul i morgen,og får vel antagelig vite kjønnet. Noen som har lyst til å gjette?

-Sex hver dag den mnd jeg ble gravid

-lite kvalme

-økt hårvekst

-fyser ikke på noe lenger,men de første ukene på surt,salt og alt jeg så bilder/reklame av,hehe

-halsbrann

-lite energi,masse trett

-blitt smalere over rumpa,men lagt på meg mye rundt livet

jeg er sååååå nysgjerrig. Får liksom ikke sammenlignet med forrige svangerskap for da var det tvillinger m begge kjønn...

Åhhh hvorfor er jeg født så nysgjerrig og utålmodig a? urettferdig,hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjetter på gutt til deg jeg.. det du remser opp her høres ut som min beskrivele. og jeg venter en gutt.

Skrevet

Tipper gutt jeg:o) Pga når du hadde sex, økt hårvekst (jeg venter jente og har nesten ikke hårvekst...), lyst på salt og surt (jeg har bare lyst på søtt ol, klarer ikke salt og surt)....lykke til i morgen da:o)

Skrevet

Tusen takk for svar,dette blir spennende. Har jente følelse selv,men har drømt at det blir gutt. Så da får vi se da,blir uansett like glade vi:)

Skrevet

Tror d blir gutt!!

Har hørt at man ofte blir mer kvalm m jenter, pga økt østrogen el noe..men vet jo ikke om d stemmer da...

Jeg skal på Ul om 3 uker, har vært mye kvalm, men mye bedre nå. Tror jeg får jente, men aner jo egentlig ikke. jeg er også kjempespent!! Selv om det som betyr noe er at babyen er frisk..

Lykke til!

Skrevet

jeg tipper gutt. Hadde lignende symptomer med guttene mine.

Spennende hehe....

Skrevet

Jeg var dårligere med gutten min enn denne gangen...så vil ikke alltid stole på det...men kvalmen har vart lengre denne gangen.

Skrevet

Tror det blir gutt jeg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...