Gå til innhold

hva gjør dere på denne deilige dagen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal snart ut å trille tur...her er et nydelig vær..å endelig ikke så kaldt..så jeg gleder meg til lang tur før middagen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal henge opp ny knagg i gangen, ordne i garderobeskapene mine og lage brownies=) sambo er på varetelling med jobben, så må ha noe dulle med mens han er borte.. så må jeg jo få med meg "livet i livmoren" på nat geo chan i kveld!

her snør det og er veldig kaldt,så frister ikke å bevege meg utfor døra:p

Skrevet

hei. jeg sitter i sofaen og venter på at klokka sakl gå. skal på jobb kl 16. Ellers driver jeg og pakker litt. Skal flytte i løpet av uka som kommer. Gleder meg veldig til det, for da skal jeg begynne og ordne barne rommet...

Ha en flott dag alle sammen.

Skrevet

Her er det ikke så nydelig akkurat, masse snø og ingen trilling for det er ikke brøytet. Men vi skal nok kose oss alikevel da:-)

Skrevet

Jeg sitter på jobb.. Når jeg er ferdig skal eg heim og spise bakt potet med familien! :) Da e det endelig helg for oss... :)

Skrevet

I dag skal jeg og sambo på middagsbesøk til mamma :) det blir godt, koteletter og fløtegratinerte poteter. namm namm :)

I dag spiste vi en helt fantastisk frokost. masse rundstykker med italiensk salat og skinke på. (har fått litt dilla på dette ja...)

Senere i kveld skal vi rydde litt og sånn, og så er det natta regner jeg med :) har ikke nat. geo. så skal se grip mikrofonen da.. og så må jeg få med meg Åndenes makt :)

Skrevet

Vi harhvert på eventyr fabrikken ( lekeland ) i sarpsborg i 3 t med barna , der storkoste de seg. Hyggelig for voksne også

Skrevet

Hær e d bare kjedelig,syns tia går sakte..lillemann e syk å d e ingenting på tven heller.. lite å finne på inne oxo når allt husarbeid er tatt... men men får no bare prøve å få tiden til å gå på en eller annen måte...

ha en fin dag alle sammen=O)

Skrevet

Kom precis hem fra svigers sin hytta, kørt snøscoter og aka...dåli akeføre da, for mye snø. Nu ska vi slappa lite så blir det ostefondue till kvellen...NAM NAM!!

Skrevet

Jaja, jeg sitter her på jobb igjen jeg da. Har vært på ferie i nesten to uker, og ingen har gjort noe av jobben min mens jeg er borte, så her er det bare å stå på... Men livet er ikke så ille, jeg er gravid og lykkelig, og har varm sjokolade og radio på :-)

Når jeg kommer hjem skal jeg rydde i garderobeskapet og lage en "mammaklær" og "ikke mammaklær" avdeling..

Skrevet

Tja, pleier helgeforkjølelsen min, så jeg er frisk og rask til jobbing i morra...blæh!

:)

Skrevet

Vært på skitur med lillemor på seks:) Hadde med oss niste og satte oss i en bakkeskråning, nøt solskinnet og varm kakao. Deilig! Vært over 20 minus her lenge nå, i dag var det bare halvparten. Da vi kom hjem hadde min kjære satt stek i ovnen, deilig! Nå skal jeg rydde litt, og nyte de siste timene av helga, før jeg må sette meg ned og forberede jobben til i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...