Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 -har ikke hatt mye av det til nå, men prøvde igår er 20 uker på vei. Merket at det var veldig tørt og litt ubehagelig. Kan man bruke glidemiddel? noen som har noe skånsomt å anbefale?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 kjøpr deg baby olje uten aloera i funker supert ...
Gårdsspire Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 ja det kan lønne seg å bruke glidemiddel. men det er oxo viktig med godt vorspiel.. det lønner seg å prøve å opprett hode sex livet gjennom svangerskapet, både fordi det er bra for forholdet nå og etter fødselen.. ( blir bare rart å ha sex forste gangen etter fødselen hvis dere ikke har hatt sex i det hele tatt på ni mnd,) og fordi det kan gjøre fødselen bedre og lettere. lykke til og kos dere.
ninen Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Tror man kan bruke hva som helst av glidemiddel.Det burde iallfall stå på hvis det ikke skal brukes av gravide..
minime<3 in belly Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Det funker veldig bra med glidemiddel.... Vi bruker en type som de selger på www.kondomeriet.no Den heter Eros og er helt fantastisk.... Om du ikke har noen i nærheten av deg er det bare å bestille på nett... Det koster ikke mye extra å få det tilsendt, og de sender det i ANONYME forpakninger.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 babyolje kan klusse litt med slimhinnene og være med på å forårsake kløe og ubehag, forøvrig er det jo herlig. Bruk et vannbasert glidemiddel uten parfyme, funker supert det. RFSU blå tube f.eks får den på apoteket.
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Vi brukar litt glidemiddel no og då - eg er også mykje tørrare enn før viss vi ikkje har laangt forspel, og det er det jo ikkje alltid tid til. Vi brukar Easy eller kva den no heiter, kjøpte på apoteket for ei stund sidan. Men skulle eg valt på nytt trur eg at eg ville prøvd eit slikt "varmande" glidemiddel, synes det verkar supert. Veit ikkje korleis det er ifb med graviditet då, men livmorhalsen er jo stengt så ingenting kjem inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå