optimist.. Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hei alle sammen:)) I dag fyller jeg faktisk 41 år og enda har jeg desverre ingen barn... Klokka tikker høyere og høyere, men jeg kan bare ikke gi opp fordi barneønsket mitt er høyere enn noe annet.. Ikke så veldig koselig å vite at jeg ikke har greid å få barn engang på 41 år!! Men, men jeg NEKTER å gi opp enda, så jeg får håpe at vektnedgang og Metformin kan hjelpe meg i å oppfylle min største drøm, ellers blir det prøverør i Danmark snart.. Ha en fortreffende herlig søndag jenter:))) Stor klem fra
wimbom Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hei på deg, optimist... Først av alt : Gratulerer så mye med dagen!!;o) Og selv om det ikke akkurat er STAS å fylle år lenger(fylte tjue-nitten selv på tirsdag, nemlig!), så er det uansett din dag i dag!! Og den må du nyte!!;o) Godt at du ikke gir opp....det blir jo din tur snart! Det sies jo at hvis man ønsker noe sterkt nok, så blir det sånn!(joa....klisje, kanskje....men likevel?) Krysser fingrene for at din største drøm går i oppfyllelse........raskt!!;o) Og, du?! Ha en strålende dag i dag! Bursdagsklem fra
maritmora Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer så mye med dagen din i dag! Håper du får en skikkelig fin dag. Hva angår baby, henger jeg meg bare på det wimbom skrev. Husk det ordner seg for snille piker!! Stor bursdagsklem fra
*lillerosin* Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer så mye med dagen optimist! 41 år er vel ikke så farlig. Du skal se at det snart går din vei! Det er jo fremdeles fullt av muligheter og du har jo en plan. Så kos deg på dagen din du! Vi gir ikke opp så lett :-) Bursdagsklem
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer masse med dagen, optimist! Liker nicket ditt veldig godt. Viser at det ikke er noe i veien med innstillingen i hvert fall. Lykke til, optimist og kos deg på bursdagen. Gratulasjonsklemmer M.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Min kjære venn ! Måtte dagen,og det 41 året bringe deg mye positivt ! Klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 En stoooooooooooooooooooooooooooooooor megasuperduper gebursdagsklem overleveres herved i fra Tullemor også. Hun ønsker deg en flott gebursdag!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer med dagen, kjære optimist!!! 41 år er da ingen alder! Og barn det blir det nok på deg skal du se, enten på den ene eller den andre måten Håper du har en fin bursdag! Stor klem fra
Agne Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Lykke til med dagen, jeg fyller selv 41 år til sommeren. Vi 66 modeller vil klare dette vi.
Dolly Duck Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer masse med dagen!! Håper 2007 bringer dere en liten spire! 8-D Stor bursdagsklem fra
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 Og jeg er 40 år i dag! Fin dag 25 februar, ikke sant! Og jeg har ei jente på 4 mnd så det går an å få barn i moden alder ja! Grattis og lykke til med barneønsket - stå på!
nicco Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer så mye!! Uff, skulle ønske jeg var et par år yngre....men, men.... I min desperasjon for noen måneder siden, sjekket jeg prøverør i Danmark, og de gir jo tilbud helt til 45 år. Men det er vel ingen fordel uansett å vente så lenge. Lykke til med dagen og babyønske!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #13 Skrevet 25. februar 2007 Hei. GRATULERER MED DAGEN! Hvorfor ikke gjøre som meg??Vi hadde prøvd lenge på å få barn, og tilslutt hadde jeg innfunnet meg med at jeg ikke kunne bli gravid. Jeg var tross alt blitt 38 år. Så fikk jeg et råd av ei venninne om å prøve akupunktur..Hun hadde selv prøvd det, med gode resultater. Til tross for skepsisen bestilte jeg time hos stedets akupunktør hvor behandlingen hadde fokus på barnløsheten. Jeg tok ca. 10 behandlingstimer, og plutselig følte jeg meg litt uvel. Ettersom jeg ikke trodde noe særlig på akupunkturen, var det ikke i mine tanker at jeg faktisk var blitt gravid. Jeg bestilte derfor time hos gynekolog for å sjekke om alt var i orden. Gynekologen kunne da meddele den fantastiske nyheten om at jeg var gravid. Jeg fikk sjokk..Nå er jeg mamma til verdens skjønneste gutt. Så det er verdt å prøve behandlingen et halvt års tid, før du reiser til Danmark Kanskje du slipper den turen :-) Lykke til.
optimist.. Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2007 Tusen takk for kjempekoselige bursdaghilsninger fra dere alle sammen her inne, dere er fantastiske å ha:))) Dere gjorde dagen min lettere ved å gi meg håp om at det kanskje blir min tur en gang også.. Såå utrolig glad jeg har dere herlige snille jenter her inne:)) Tusen takk:)) Kjempeklem fra en som MÅ være
*BLÅFUGL* Skrevet 25. februar 2007 #15 Skrevet 25. februar 2007 GRATULERER MED DAGEN, optimist !!! Håper at du har hatt en fin dag! Du må ikke gi opp- det er jo mange som blir foreldre godt inn i 40-årene. Jeg har flere nære slektninger som har opplevd det, bl.ei som til slutt ble gravid med IVF, og som mindre enn 2 år senere fødte et nytt barn som følge av "naturlige metoder" :-)) Så det ER mulig !! Ønsker deg lykke til framover- måtte du gå et fruktbart år i møte !! Klem fra
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 Gratulerer med gårsdagen! Tenker dette er rette alder for en liten baby!
kaje Skrevet 26. februar 2007 #17 Skrevet 26. februar 2007 Hei optimist. Vil bare si stå på, ingen grunn til å gi opp :-) Jeg er faktisk 44 år og har ingen barm ennå, men er en optimistisk prøver.... prøvde skikkelig med el testing etc. i januar, februar løp fra oss da min mann har vært bortreist. Skal prøve igjen i mars, regner med el rundt den 12-13.. Gleder meg til et nytt forsøk. Hva er forresten Metformin? Må også bare si at jeg har flere venninner som var godt over 42 da de fikk barn. den eldste jeg kjenner fikk barn i November, hun var 48 da hun fødte sin første (alt på naturlig måte). Så vi får bare stå på. Lykke til og ikke fortvil over alderen.
apriljente-66 Skrevet 26. februar 2007 #18 Skrevet 26. februar 2007 Hei optimist (fortsett med det fine navnet ;o) ) Gratulerer med gårsdagen. Fikk lyst til å svare deg da jeg har tenkt mye på det du skriver over her. Jeg blir 41 i april, og har ingen barn fra før (men har hatt noen frivillige og ufrivillige aborter)...Holder til på assistert befruktning, og venter på ny behandling. Det er litt rart å tenke på egentlig, men har også tro på å lykkes. Har ikke helt mistet motet selvom cyster og mye "rart" utsetter behandlingen. En gang blir det vel vår tur tror du ikke? Vi får oppmuntre hverandre TIL det skjer.. klem
lifa og Eline Skrevet 26. februar 2007 #19 Skrevet 26. februar 2007 Sniker meg inn her og vil bare si gratulerer med dagen OG det er fortsatt håp for deg. Selv ble jeg gravid når jeg hadde fylt 41 etter at jeg hadde fått beskjed om at livmorslimhinnene var alt for tynne og at det hadde med alder å gjøre. Så lille snuppa vår føler vi at ikke er ett vanlig under men ett ekstra under ettersom gynekologen mente at det var håpløst. Så ønsker dere alle her inne lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #20 Skrevet 27. februar 2007 Gratulere med 41 år! Jeg har blitt 45 nå men sitter her hjemme med en liten baby gutt og kan ikke annet enn å glise hver gang jeg ser han. Hvilken gave! Men jeg måtte gjennom IVF for å lykkes, så jeg ville ikke ventet med å starte opp. Det kan ta noen forsøk, hos meg tok det fire runder med hormoner. Gi deg selv gaven ved å starte IVF behandling!
gull-ønske Skrevet 28. februar 2007 #21 Skrevet 28. februar 2007 Kjære Optimist! Ønsker deg all hell og lykke dette året! Klem
♥ DAME Skrevet 28. februar 2007 #22 Skrevet 28. februar 2007 Gratulerer sååå massse med dagen ) Det blir nok både din og min tur en dag ) Strever jeg også, er snart 37 og har ingen barn fra før. Men hva i all verden er IVF behandling??????
togutter-08og10 Skrevet 28. februar 2007 #23 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Lykke til.... Jeg har også en seks år yngre lillesøster med to fantastisk flotte barn på 2 og 4 som supertante er veldig stolt av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå