Gå til innhold

så lenge lillingen spiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... dere er enige i at feber en dag eller to, med slapp og host er greit??? eller er det pining?

jeg har nemlig ringt legevakten i en time, men jeg kommer jo ikke igjennom.... også tenker jeg at ... hmmmm nå sover hun, også har hun akkurat spist, og da...... kan jeg ringe fastelegen i morgen heller... så slipper jeg å dra henne opp der i bassilusk-land.... eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier de ikke at det er tredje dag med høy feber som er tommelfingerregelen? Så lenge allmenntilstanden er grei, har jeg ventet litt lenger også jeg sa...

Skrevet

Jeg hadde nok ventet til i morgen. Så lenge hun får i seg væske og er i grei almenntilstand, er det vel bedre å snakke m fastlegen enn å sitte mange timer på legevakten. god bedring!

Skrevet

Det er godt å se at dere i utgangspunktet er enige :-) Men vi dro på legevakten.... allmenntilstanden var slett ikke god og hun var / ikke seg selv så da dro vi... og vi fikkantibiotika- endelig! etter tre mnd medsyk, skulle hun endelig få litt hjelp, det er jeg glad for selvom jeg i det lengste har håpet på at mentholatum under føttene skulle gjøre henne frisk. Frisk ble hun ikke, men det hjelper for hosten, så hun kommer til å legge seg med et mentollag under føttene ei lita stund til tenker jeg :-)...

men nå må vi krysse litt fingre for at hun får det bedre i host og hark og slim og snørr og gørr og ører og alt...

takk for at jeg fikk lufte likevel....

Skrevet

Hei du! Så godt at det ordner seg! Vi går her med litt dårlig samvittighet for vesla vår... hun har vært skikkelig dårlig med hoste og diare.... Slimer så fælt at hun kaster opp.... Sliten og slapp og ingen matlyst...Og mamma-sykepleier! har sett det ann i det lengste... I dag er hun heldigvis myyyye bedre! Men stakkars vesle kroppen har gått ned 1 kg på 1 uke...:( Men midt opp i det hele så har jeg fulgt magefølelsen på at det ikke har vært lungebetennelse/bronkitt... Og det har nok stemt.

Skrevet

Godt at du reiste til legevakten. Når almenntilstanden til barnet ikke er bra, er det best at lege får ta en avgjørelse. Nå krysser jeg fingrene for at hun blir bedre, stakkars lille kropp!!

Skrevet

Helt enig med deg dritgrei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...