Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Da blir det tur på oss likevel ;-) Kjenner at jeg trenger ferie så JIPPI :-) 8-20 mars, skal bli så deilig å få litt sol på kroppen! Og lille Jojo som har vært pakket inn i klær så det holder her oppe... Minus 20 grader i lange tider! Gleeeeeder meg ;-))))
♥Snulder Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Mmmmm deilig og fristende! Det enest som ikke frister meg er den lange flyturen....
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 Har fått bekreftet sånn kurv til å sove i, så det går sikkert bra :-) Hun veier ikke mye, men er lang... Så jeg er litt spent... Kommer beina til å henge ut liksom?? hihihihi
Maud Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Skal dra nesten samtidig som oss dere da. Vi drar 7. mars og kommer tilbake 15. mars. Skal reise uten barn vi da, så en uke er nok både for oss, småtassene og besteforeldrene som skal være barnevakt. Hvor i Thailand skal dere?
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 så godt det vil bli da=) varmegrader,sand,sol og masse tid.hmmmmm jeg og vil,hehe
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2007 Så kos da! En uke er nok uten barn ja ;-) Vi skal til Bangkok og videre ned til Jomtien og Koh Chang... Hadde jeg fått velge, hadde vi heller dratt til Phuket, men Jojo's mormor hadde fått krupp hadde vi ikke kommet dit de er ;-))) De har kjøpt leilighet der, så det kan jo være greit å sjekke ut forholdene... hehehehe
Maud Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Vi skal til Khao Lak, vi. Med bare en uke ville vi finne et sted med kortest mulig reisevei. Hadde ikke lyst på selve Phuket, men flyr altså direkte dit og så et par timer derfra. Dermed blir det et døgn reising og sju døgn ferie. Akkurat passe tid uten barn :-) Skjønner at mormor synes Jojo må komme dit de er!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Det unner jeg deg virkelig:-))) Så kommer du hjem uthvilt og brun - det er herlig det:-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Ååååååååååååååååå så bra! Reise på Theodor sin bursdag... det bare må bli bra! Så godt å høre at det blir tur på dere! Det unner jeg deg av hele mitt hjerte!!!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2007 Jeg sniker meg visst unna det meste av bursdager ser det ut til............... ikke sant, Klatten???!!??? ;-))))
Gummelillan Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 Hørtes da vanvittig deilig ut!!! Og vel unnt! Så får vi her hjemme håpe at brunfarven forsvinner fort slik at du ikke får oss til å se alt for ekkelt bleke ut på Holmsbu da...;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. februar 2007 Du trenger ikke frykte brunfargen, gummis. Den tar sin tid å få festet på kroppen min, skjønner du... Så når jeg kommer tilbake, har jeg sånn normal hudfarge som dere andre har til vanlig ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå