Gå til innhold

hamresanden apartment eller dyreparken hyttegrend?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Kristiansand i sommer. har datter på 2,5 år. lurer litt på hvor vi skal overnatte. har sette på terasseleilighetene på hamresanden apartments, og hyttegrenda til dyreparken. noen med erfaringer/ tips om disse. eventuelt andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja - det lurer jeg også på da vi også skal til dyreparken - så jeg håper at vi mottar mange gode tips :)

Skrevet

Åros Camping i Søgne.

Hytter og leiligheter

Fantastisk strand

Badebasseng

Lekeplass

20 min med bil til dyreparken

Skrevet

Jeg har ikke særlig god erfaring med Hamresanden.. Vi var der i sommer, betalte 1000 kr natten for en kjempeliten leilighet. Det var så og si ikke uteplass, et lite bord utenfor døra og thats it. Syns 1000 kr for noe sånt er helt sprøtt jeg.. Jeg har hørt mye positivt om folkene som driver der men min erfaring var at de ikke var spesielt serviceinnstilte og at de ikke gjorde noe mer enn det de måtte. Vi stod ofte og ventet på å bli betjent når vi skulle kjøpe is osv. Til tross for at det ikke var noe trykk av folk der, vi var der etter fellesferien var slutt.. Men det er min erfaring, det er sikkert mange andre som har hatt det fint der. Dessuten har jeg hørt det er knallfint i Søgne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...