Gå til innhold

hamresanden apartment eller dyreparken hyttegrend?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Kristiansand i sommer. har datter på 2,5 år. lurer litt på hvor vi skal overnatte. har sette på terasseleilighetene på hamresanden apartments, og hyttegrenda til dyreparken. noen med erfaringer/ tips om disse. eventuelt andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er opprinnelig fra Kr:Sand så jeg vet ikke noe om hvordan standard det er på disse stedene du nevner. Men jeg ville nok valgt Hamresanden. Fordi da har du stranda i nærheten. Ved dyreparken er det ikke så mye å finne på bortsett fra å være I parken da...

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi lå på Hamresanden i fjor, og det var halt greit der.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ville valgt hyttegrenda i dyreparken. Syntes at stranden på Hamresanden er litt skummel for de minste, pga strømmene som går der. Liker selv mye bedre å være i barnebassenget på sommerøya i dyreparken, hvor det er mer enn nok vann når man er 2,5 år. Dessuten er det nærme å stikke "hjemmom" hvis det skulle bli nødvendig med en liten lur i løpet av en hektisk dag i parken. De åpner jo kl 10 om formiddagen, og har oppe til kl 18 tror jeg at det er. Da er det også deilig med kortest mulig vei hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...