Mazza** Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 lurer litt på hva dere har fått vite , lest dere til. Folk sier så mye forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Du kan spise det du har lyst på.....men hold deg borte fra rått kjøtt, rå fisk og spekemat. Men ellers kan du ete det du har lyst på. Kos deg i svangerskapet....!!!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 SPekemat kan du spise i begrensede mengder fikk jeg beskjed om av min jordmor. MEN du skal holde deg unna rakafisk og kjøtt som ikke er skikkelig stekt.. Muggoster o.l skal du også holde deg unna.. Du kan gå inn på en side og se hva du kan spise\ikke kan spise.. Men husker ikke hva den siden heter.. men det er fra helsedirektoratet tror jeg.. Arg.. Kommer ikke på navnet.
meieriet Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 matportalen.no har egen infoside for gravide.
SusyQ Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Jeg forholder meg også bare til det som står på matportalen. Allskens kjerringråd og "gode" innspill gjør en bare forvirret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå