Gå til innhold

HJELP, jeg MÅ ha hjelp NÅ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to soveengler på 4 år, trodde vi hadde dreisen på det med soving og gode rutiner... Men lillemann på 11 mnd er HELT UMULIG på natta.

Vi er så slitne, orker nesten ikke å gjøre de riktige tingene for å få ham over i en bedre rytme. Vi har forsøkt "alt"! Han er stri, sta og ikke lett å snu. Han får ikke pupp på natta, men det er tydelig at det er megmegmeg (mammaen) han vil ha. Trenger noen proffe som kan gå gjennom "sjekklista" med meg, snu og vende noen steiner vi kanskje ikke har sett. Tips??? Ikke kom med forslag om samsoving, PLEASE - da ligger han klin inntil puppen og våkner straks jeg forsøker å røre meg. Han og vi trenger at han sover uforstyrret i sitt eget, lune lille lammeskinnsrede!!! Takknemlig for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten ting til: mannen min omtalte de to "soveenglene" våre som "to klukkende fjellbekker", der de våknet i fred og fordragelighet - uthvilte i egne senger - morgen etter morgen. Jeg har enda tilgode å høre lillemann pludre fornøyd i seng eller vogn - han våkner ALLTID med et skrik... Det tolker jeg som at han ikke er skikkelig utsovd.

Skrevet

Min gutt på 11 mnd er også "håpløs". Har prøvd alt, men ingenting funker. Skal nå først til kiropraktor, og hvis ikke det hjelper; osteopat.

Jeg ville prøvd alternativ medisin var jeg deg...har jo hørt om dem som holder på til de er 2 år og lengre...

Skrevet

Har du prøvd å legge varme i senga hans? Varmeflasker eller lignende slik at dyna og skinnfellen ikke er kald..? Her sovner minsten i god oppvarmet seng og kaldt rom..

Har aldri hatt jr i senga da.. har hørt at det er rene hel.. å få de ut derfra igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...