Reveenka Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 og det blir nok en stund til det byr seg en anledning til å lese seg gjennom alt sammen - i dag er det nemlig bursdag på programmet, så da er det seksåringen som er i fokus! Hun har dessuten begynt å legge beslag på pc'n sammen med søstrene sine på fire og syv (trodde det kom først litt senere, jeg?) så jeg har rett og slett blitt litt fordrevet herfra nå i vinterferien...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Sånn er det når det kommer barn, man stiller lenger og lenger bak i køen. Men her må man henge med i svingene, ellers er det ikke håp å ta igjen det tapte....Ha ha ha ha. Neida, gratulerer med 6 åring og kos dere i bursdag...... Kake er alltid godt. Ha en fin søndag.
Maud Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Det er ikke mulig å holde seg oppdatert her inne! Vi har to PC'er vi og stadig oftere er det en av oss som blir stående uten en PC å sitte ved. Storebror er 7.5 og er veldig interessert. Hvordan blir det når minstemann også skal være med i konkurransen?
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 ja du sier noe der...her krangles det om en...men jeg er herre over den på dagtid da =) kos deg med bursdagsfeiring i dag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå