Gjest Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Jeg er jo bare 18+2 men den siste uka har jeg kjent liv hver dag hele dagen og i går og i dag er det helt stille igjen. Jeg føler meg jo bra men litt skummelt når jeg har følt liv hele uka. Er det fra uke 26 man skal føle liv hver dag? isåfall er det jo litt tid igjen til det:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 fra uke 24 skal man kjenne liv hver dag..tror det var 24...jeg har kjent liv hver dag siden 23 ca..alt er nok bra med lillegullet ditt..drikk no iskaldt..
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Å det skal jeg gjøre, alt er sikkert bra. Bare jeg som hadde blitt så glad i alle kose-bevegelsene inni meg hver dag:)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Jeg kjente ikke liv hver dag når jeg var 18+ noe.. Kjente ikke bevegelsene hver dag før for noen uker siden... Tror ikke det er så unormalt.. Husk at bebisen kan ligge med ryggen ut og sparke mot ryggen din.. Da kjenner du ikke så mye.
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg syns faktisk jeg har lest at man bør kjenne liv hver dag fra uke 28... Men, ta deg et glass saft, eller spis noe sukkerholdig og legg deg nedpå litt og kjenn etter. Funker d å dytte på magen enda? Mat og dytting funker hos meg, men jeg er i uke 22... I tillegg kjenner jeg liv jevnlig døgnet rundt omtrent, så har ikke vært urolig for d enda i hvertfall:)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Tror nok den har snudd seg litt i dag ja, er nok derfor det er litt labert med bevegelse. Kjente litt når jeg spiste:) Så alt er nok bra. Har faktisk ikke prøvd å dytte på magen enda, får prøve etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå