Gjest Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Har holdt det gående i snart 2 1\2 time med kickboxing der inne.. Hehehe.. Jaja.. Moro er det iallefall.. Veldig glad for at h*n er aktiv, hadde blitt ekstremt bekymret om det ikke var noe liv der inne..
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hehe... Min sover nå, for nå er jeg våken Men var liv i dag tidlig ja! )) Er så gøy:) (Så lenge den ikke sparker meg midt mellom bena da *au au*)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Satt på legevisitt i går.. Og da bestemte knøttet seg for å bruke blæra mi som trampoline... Stakkars legen ble sittende litt alene Hihii
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Ja den er ivrig på blæresparking min også Vondt er d. Sparker også "nedover" mot åpningen, d er skikkelig vondt, må snu på meg Men mest gøy
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Har ett par overleger som flirer av meg.. Plutselig forsvinner jeg.. Hm.. "Gjett hvor trine er" leken er en stor hit hos oss om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå