Mathilde-04+Maja-06 Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 E det nån som har erfaringer fra Kreta? Kor e det barnevennlig? Har tenkt å dra i midten av April, men e litt usikker på om det e no særli varmt der da. Korsen e utvalget av barnemat og babygrøt? Skal reise me mine to søte små på 3 år og 6 mnd.
ToPrinsesser<3 Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 I slutten av april starter sesongen på Kreta, og tempen ligger på ca 20-23 garder. Vi likte vledig godt Star Tour sitt Blue Village i Gerani, ellers er det mange fine steder utenfor Chania og i Retymnon. Du får tak i Nestlé og Hipp og pampers bleier, på de store anleggene får man også Libero vanligvis. Mye gode yoghurter og frukt i Hellas også.
3. gutt på vei Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Været kan være litt ustabilt i slutten av april. Stor fare for regn!!! Vannet er heller ikke så veldig varmt. Det er barnevennlig rundt Chania området. Stranden rundt Agia marina- Platanias er flott... Jeg har vært i Agia Marina to ganger med gullet på 2 år. Jeg har tatt med bleier og mat hjemmefra... Ikke fordi jeg ikke finner det der, men fordi det har en tendens til å være dyrt der. Men det er klart, det kan bli litt mye å drasse på... God tur i allefall!!!
mammatil L.S.L Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Var på Kreta da minste jenta var ca 8 mnd.Hadde med babygrøt fra norge og nokre middagsglass. Fikk kjøpr bleier og babymat der nede glassa er større en vi har her.solkrem er også relativt dyrt.Men barnevennligt og mine koste seg masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå