"singel" Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hun vil ikke ha annet en tåteflaske, har prøvd flere ganger med tutkopp, men hun vil ikke ha,... Synes hun snart kan slutte med å bruke tåteflaske. Hun vil ha varm melk og saft, går ikke å bruke kald enda.. Hva gjør dere?? Håper noen kan gi meg forslag til hvordan jeg kan få henne til å bruke tutkåpp eller glass. Takker for alle forslag.
Expat Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Vi lot jenta leke med en tutekopp i badekaret, hun drakk jo badevannet allikevel
ApriIbaby Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Vi ga noe han var glad i (mme tror jeg det var) første gangen sånn at han skulle skjønne pointet. Vi brukte en sånn Aventkopp. Jeg sugden ned litt melk i tuten, samtdig som jeg dynket hele tuten litt i mme. PÅ den måten smakte han og sugde etter mer...og det kom jo med en gang siden jeg alt hadde sugd det ned i tuten for han. Når han først hadde skjønt prinsippet drakk han vann av koppen. Sluttet vel med amming og mme i den samme perioden tror jeg (litt usikker på det, men vet han stort sett har drukket vann og kumelk av disse koppene i hvertfall)
MintCondition Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Guro fikk begynne å leke med tutkoppen da hun var 5 mnd ca, og skjønte hvordan hun skulle drikke av den etter en måned eller to. Så da hun var 7 mnd drakk hun bare vann av tutkopp Har ammet henne da, så hun fikk ikke melk i den. Nå er hun 13 mnd, og får vann eller melk. Prøver å venne henne til vanlig glass nå, men det blir gris gitt
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg brukte 4 mnd på å lære henne å drikke vann av tutekopp. Men når hun først lærte det gikk det fint med koppen og hun elsker vann. Måtte prøver flere forskjellige kopper før jeg fant en hun likte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå