en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 ser at du skriver om hjelpestønad. min gutt har fått en myye mykere og bedre fuktighetsbalanse etter at vi starta med aderma. tar vare på alt av kvitteringer fra kremen og oljer (hvilken olje bruker du forresten???) var hos legen med gutten min her om dagen. hun skrev en legeerklæring at han hadde eksem og hadde bruk for kremer og oljer osv. hva har legen din skrevet når du har søkt? hun skulle skrive det som trengtes. men hadde ikke gjort det før. derfor skulle jeg sjekke ut saken selv. som jeg skjønner er det smart å ha endel kvitteringer med. og allerede nå har vi vel lagt på et snitt med 1 aderma i uka:s ja hvordan gikk du fram? og hva skreiv legen??
Zupermam Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 hei! jeg har ikke kommet så langt at jeg har søkt ennå, skal hente meg skjema i dag faktisk. Legen min bad meg komme til ham, så skulle vi fyllte det ut sammen, for det var litt vanskelig sa han. Han sa vi skulle ta med utgifter til salver etc, og likeledes skulle det være en kompensasjon for tidsforbruk for smøring, telefonering til legen, og legebesøk... Er litt spent selv egentlig. har foreløpig bare fått melkeerstatning på blå resept. Var hos NAV for å få det godkjent, og måtte sende inn søknad på det også, men det gikk greit da. Selv om han kundekonsulenten hele tiden trodde jeg snakka om morsmelk-erstattning, og ikke melke-erstattning til bruk i husholdning tc... jaja. Vi bruker også ca 1 aderma i uka, så pengene går raskt. Smører med litt a-creme innimellom, og har en karbamid-salve i veska:), så utvalget er stort, hehe. Bader ham ikke så ofte, og bruker Ceridal badeolje i vannet, og Ceridal kuldekrem når vi går ut. Også om det ikke er så kaldt, for han sikler så mye at haka konstant er rød. Ceridal er vannavstøtende så det hjelper mot sikket! Nå er han kjempefin, forresten, så det hjelper! Har vel kvittor for omtrent 1 tusenlapp nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå