mittlillegull Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Trenger en symaskin, men ikke noe avansert. Er det like greit å ta den billigste da? eller bør man gå etter dyrere merker? Hvor er best å kjøpe?
godteprinsessa Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hvis du ikke trenger noe avansert, og du ikke syr veldig mye, kan det nok være like greit å kjøpe en billig en! Selv har jeg en fra Lidl (hehe) til 600 kr som fungerer utmerket, og som er enkel og grei å bruke. Tror den har 5 års garanti faktisk! Men det finnes selvfølgelig mye flottere symaskiner enn dette hvis man er villig til å legge over 2000 kr i en maskin.
Trollet73 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Kanskje du finner noe billig brukt på FINN eller QXL?
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Du kan få kjøpe min gamle Husqvarna Skikkelig kvalitetsmaskin selv om den er noen år gammel. Ble overhalt for nesten 3 år siden der jeg kjøpte den brukt.
mittlillegull Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 hvor gammel? Hvor bor du? og pris?
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Hei! Har sendt deg ei privat melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå