Gjest Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Til minne om Rita; Ditt korte liv, av Kim Larsen. Tilgi' jeg siger et letsindigt ord, det er klogt at De forstår det straks. Bare en hyldest til denne jord, for vi har jo kun den samme slags. Verden har nu hadet mer' end nok, vi kan kun besvare med at elske. Selv i den jordiske kærlighed, findes våben mod et ragnarok. I dit korte liv er hver time dyr, hvert sekund, et dyrt sekund. Du glemmer vel ikke at årene ry'r Se på dit ur - viserne flyr. Hold dig vågen, ven vores lille liv. Sluttes inde af en søvn. Vi er af samme stof, som drømme gøres af det store tomme rum. Alle som siger der findes mer', gir os veksler uden underskrift. Mennesket har dyrket en hob idé'r, som erstatning for naturlig drift. Enkel er din skæbnes smukke lov, hvert atom forlanger, du skal leve. Menneske blev menneske i kærlighed, gjort i elskov, ja det blev vi dog. I dit korte liv er det meste spildt, tænk igennem punkt for punkt. Bedøm du det selv, og bedøm det kun mildt, håndtryk blev glemt, chancer blev spildt. Hold dig vågen ven, hvorfor sove nu. I den lyse sommernat. Det haster med det kys, den kommer før du tror den drømmeløse søvn.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Så trist.. Man skal virkelig sette pris på det man har..
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 *sender deg en tanke* det er 6år siden min mamma døde, og det virker som en evighet siden. samtidig som det virker som forrige uke. de ser nok på våre små fra himmelen så blå ;O)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 huff... så trist. etter at jeg fikk gutten min har jeg fått så mange rare tanker. å miste mammaen sin må være helt forferdelig. *tenner et lys for dere*
Kuredu Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Slike dager er vonde. Mistet mamma selv for litt over 2 år siden. Hun opplevde dessverre aldri det å bli mormor, men jeg tror de følger med oss fra hvor enn de er........ Ta fram noen bilder og grav fram minnene. Tror nesten jeg skal gjøre det selv.
lærer Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Sender også min medfølelse til deg. Jeg mistet min mamma da jeg var 9 år - det er 20 år siden. Jeg tenker fortsatt masse på henne
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Sender mine tanker til deg, veldig urettferdig når mennesker dør for ung. Godt å mimre om det gode... Mistet selv mannen min for ganske nøyaktig 5 år siden, pappan og broren min noen år før det igjen..... Så jeg skjønner hvordan du har det ....
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Uff.. Så trist når forelsdre dør Tillab! Sender seg gode tanker på denne triste dagen! *Klemmer*
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Sender deg en stor klem, og mange gode tanker. Hun er nok kjempestolt av deg og barnebarnet sitt ,og har en beskyttende hånd om dere begge!
Blomman Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 - og dag hele 17 år siden min far døde brått. Tenk så mange år siden, men tenker på det hver dag - skulle så gjerne ønske at barna mine skulle fått opplevd den snille bestefaren Så jeg vet hvordan du har det i dag.... 25 februar er alltid en litt trist dag
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 Huff nu gråter jeg :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå