Gå til innhold

stokke - sleepie..utstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte bare på om det er noen som har denne senge som vet hva som trengs og hva som kommer i den. Vurderer å kjøpe pakke nr 1. Er d noen som har erfaringer med denne sengen? Dyna er jo også rund, men husker ikke om den følger med....anbefales d å kjøpe rund dyne eller vanlig form dersom den ikke følger med?? hva er best i lengden, med pris osv tro??

Bebis i april!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!:)har ikke den sengen,men e helt forelsket i den så æ har undersøkt lenge nu=)=)!me i pakken får du utstyr så du kan "bygge" den lille å den mellomste senga+2 madrassa(til lille å mellomste)å pinna til himmelsenga.du treng ikke rund dyna,dem e bare så ikke praktisk!den følge ikke me..

prisen på den pakken e 6450kr,dyrt,men herregud for ei drømme seng!!

Skrevet

Jeg kjøpte denne sengen i dag, faktisk :-) Eller rettere sagt - bestilte den, tok et par uker før den var klar for henting. Vi gikk for full pakke, til ca 6500, det inkluderte da den bittelille, runde senga m/himmelpinne, og sprinkelsengen. Det følger også med madrasser til de to minste sengene.

Det som IKKE følger med, som jeg kjøpte i tillegg, var: Selve himmelen (stoffet), sengekant (beskyttende stoff rundt sprinklene) og laken til de runde madrassene. Disse tingene må man også kjøpe i Stokke-merket, fordi vanlige sprinkelseng-mål ikke vil passe til den runde sengen.

I tillegg kommer jeg til å kjøpe vanlig dyne (firkantet) i minste størrelse/vognstørrelse og evt en liten pute.

Ja, blir jo litt dyrt dette - men mener bestemt det er verdt investeringen! Sengen kan jo brukes på flere barn etterhvert, og hvis det en gang blir aktuelt å selge den, skal ikke det være noe problem heller. Mange som sikler på denne ;-)

Skrevet

Hei!!

Takk for svar...ja skal kjøpe den imorgen jeg...har bare en til to uker igjen...har ik tenkt at de ikke har den i butikken klar heller...så håper jeg ikke må bestille og vente ass...det blir dumt....ja kjøpte to dyne størrelser idag...en i 65x80 og 80x100...så har jeg begge størrelsene dersom den minste blir veldig liten..kan da bruke den til vogna...

ja mener det er en bra investering jeg også...vil ik ha lik de andre heller ( de kjente med små barn :).....den er jo kjempe fin...så d skal nok bli bra til lillegutt :)

Feris snart mamma!!

Skrevet

Eg har kjøpt senga brukt, men mangler delane som trengs for å bygge den om til minste størrelse. Tidligare solgte Stokke dette i egen pakke, men det har dei slutta med! Så no må eg prøve på andre måter. Er det nokon som veit om kor eg kan få kjøpt det?

Skrevet

hei! om du har kjøpt den brukt så bør du vel likevel kunne bygge den lille sengen? fordi du har jo alle delene dersom du klarer å bygge den andre størrelsen? fordi for å bygge fra den lille til den andre størrelsen så skal du jo liksom sette på deler i midten der....har ikke åpnet pakken enda, men trodde man satte på deler for å få den store....hmmm

isåfall vet jeg ikke hvor du kan få tak i de resterende delene...kanskje du kan ringe og bestille??

venter fortsatt på bebisen....24 dager igjen til terminen...

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...