Gå til innhold

Det har vært en spennende natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekk film, god mat og jeg kjører hjem i godt humør med tanker om at natten skal gå fint. Men når jeg kommer hjem, ser jeg at noen har vært i veska mi og tatt lommebok og nøklene til huset... Må ringe til vekter, står ute i mørke natta i 45 minutter før jeg må bli med vekter inn til alarmsentral for å hente nøkkel. Nå sitter jeg her kald og ikke mindre redd...

Desverre ser det ut til at en gjeng med tiggere som har inntatt byen, har vært i veska mi. De omringet meg og skulle selge roser og blinkende lys og vips der var lommeboka mi nok borte. Jeg hadde den rett før jeg skulle dra hjem når jeg betalte for maten. Usj så dumt..

Ja, ja. Mye action for en husmor som nesten aldri er på byen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff og uff!!! Sånne ting er skikkelig guffent :-(

Bytt lås må du gjøre!!!

Skrevet

"Heldigvis" var det kun en liten lommebok med 500 kr (mye penger) men ingen identifikasjon. Det har jeg i en glidelåslomme i veska. men guffent ja...

Skrevet

Så bra da!! Så ekkelt om noen går rundt med din id... Synd med de pengene men... Id og husnøkler er enda verre!

Skrevet

Skulle de først ta, kunne de vel tatt fra noen andre???

Ikke en som synes det er guffent å være hjemme alene....

Penger er aldri gøy å miste, men verre med nøkler og id.

Hadde du bare husnøkler eller var det andre nøkler også?

Nei, dette var i overkant av hva man kan forvente på en liten bytur.

Håper du har ristet av deg det meste av skrekken nå som det er dagen.

Skrevet

huff så ekkelt!! å så typisk at slikt skjer når man skal unne seg en skjelden tur ut.kjenner jeg blir sinna jeg...

håper du har det bedre i dag,og at ikke episoden ligger der å murrer.

Skrevet

Isj - stakkars deg! Dette er ikke noe gøy! Jeg var ute for det selv for et par år tilbake, på vei til jobben. Da jeg gikk av trikken, oppdaget jeg at lommeboken var borte. En blir kald og klam og får en kjempeekkel følelse i magen. En lommebok er jo så personlig. Pengene en mister gjør ikke noe, men det er tanken på bankkort og andre personlige ting som ligger i lommeboken, at en fremmed person er i besittelse av det. Fikk sperret kontoen og meldt fra hos politiet. Bestilte nytt bankkort. Likevel forsvant ikke den vonde følelsen av å vite at noen fremmede hadde bankkortet mitt med kontonummer, personnummer og bilde. Et par uker senere fant jeg en liten pakke i postkassen min. Hva lå i den? En lommebok (uten penger), men med alle kort og papirer intakt. Det var bare én ting som manglet i tillegg til pengene og det var bibliotekkortet! Hmmmm.....en leseglad lommetyv????

En kan være heldig....

Skrevet

Å huttetu! Og så du som er så mørkredd (jeg leste det andre innlegget). Det er nesten ikke mulig å ha sånn uflaks! Godt superpappaen ikke er på guttetur hele tida da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...