Gjest Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Nå i svangerskapet tenkte jeg åskrive et brev til min kommende datter/sønn som jeg skal gi h*n på 18-årsdagen... om mine tanker om det som kommer, om livet og sånn... syns dere det er en god ide'? jeg tror ihvertfall jeg hadde likt å få et sånt brev av mammaen min på 18-årsdagen min!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Om ikke annet er det jo en fin ting for deg selv å ta vare på.. så kan du jo vurdere om 18 år om det "passer" å gi det til vedkommende. Man vet jo ikke hva slags person man setter til verden, er ikke sikkert alle er i stand til å sette pris på et sånt brev fra mamma i en alder av 18 år. Men det er en fin tanke i alle fall .)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Ja tenkte litt på det... hvis ikke kan jeg jo gi det i bryllupspresang eller når jeg selv blir bestemor? så for meg at en jente ville tatt bedre imot dette enn en gut... selvfølgelig ikke en selvfølge, men 18 år gamle gutter er vel ikke alltid klar for masse mammafølelser og sånn... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå