Gå til innhold

Kan jeg stole på han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter vi fikk dattera vår, samboer akkurat som en "fjortis" igjen, og flørtet åpen lyst med søstera mi. Hun var såpass ung at hun syntest det var kjekt at en 7 år eldre "mann" la seg flat etter henne var bare kjekt!

Så hun er egentelig unnskyldt. Eg fekk ingen oppmerksomhet fra han i det hele tatt, og ble litt nedfor der eg satt med ei nyfødt jenta.

Til slutt ble eg så sint på han at eg tok en alvorlig alvorsprat med han.

Greit nok at han hadde fått kalde føtter og ville desperat være tenåring igjen, men han tok det FOR langt.

Han sa at han angret og skjemmtes for oppførselen sin. Og skulle aldri gjøre noe så tåpelig igjen.

1 år etterpå, i fjord vår, Hadde han sendt flere meld til ei god veninne av meg.

Eg hadde en liten anelse, så eg sjekket tlf. hans,, Og fikk se noen veldig grove fantasi meld. som han hadde sendt til henne.

Då såg eg svart, og har aldri vært så sint før!

Han beklagte seg, unnskyldte seg og gråt av frykt for at eg skulle gå fra han. Men etter 2 uker. Bestemte eg meg for å gji han 1 siste sjanse.

Ble sevfølgelig gravid rett etterpå. Han ble kjempe glad, mens eg ble litt "redd" Eg klarer ikkje stole på han lenger, selv om eg har lysst.

Føle nesten på meg at når sommeren kommer, så gjør han noe dumt som såre meg igjen.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kremt"... Flere skrive feil her, men dere forstår sikkert hva jeg mener

Skrevet

Hmm--er han veldig usikker pä seg selv?? Höres ut som om han (!) er "problemet" her..ikke du! La det som har skjedd gä under "tabbekvoten".. Tror ikke det skjer igjen,nä som dere skal ha barn sammen og sikkert ogsä han innser hva dere har sammen!

Masse lykke til!!!!

Skrevet

helt ærlig... så synes jeg du skal være veldig obs, og ikke glemme av det som har skjedd tidligere. forklar han hva som nå skal til for at tilliten skal bygges opp (menn må ha ting inn med teskje), ikke vær redd for å være direkte, konkret og "streng". fortell han hva DU trenger av han. hvis han ikke godtar dette, har han jo egentlig gravd sin egen grav..

men masse masse lyke til uansett!! :)

Skrevet

Hvor unge er dere?

Jeg hadde aldri akseptert at min mann flørtet med søsteren min. Synes han høres for ung ut til å være far.

Skjønner ikke helt hvorfor dere får barn nummer 2 så fort, når du er usikker på forhooldet.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si, hadde det vært meg hadde jeg gjort det meste for å unngå å bli gravid på nytt med en samboer som tydeligvis ikke er helt til å stole på når han legger seg etter både lillesøsteren din og din gode venninne. Hvilken venninne er det du har, som ikke sier fra til deg hvordan samboeren din holder på når du tydeligvis må finne dette ut ved å sjekke din samboers mobil ?!

Jeg syns ikke din samboer høres særlig voksen ut, kan jeg få lov å spørre hvor gamle dere er ? Hvis du ikke stoler på han lenger, og føler på deg at dette ikke kommer til å gå så bra når sommeren kommer, hvorfor snakker du ikke med han om dette ? Hør hva han har å si, hva syns han selv om å ha holdt på med flørting og grove tekstmeldinger ?

Du står uansett i en litt dum situasjon siden du likevel er gravid på nytt, et barn på toppen av et usikkert forhold gjør ikke ting lettere i allefall.

Håper virkelig dere klarer å løse opp i denne floken.

Skrevet

og at han dro det så langt hadde fått meg til å lure på om han ville at jeg skulle gjøre det slutt. Det er jo absolutt ikke noe godt tegn at han legger an på søstra di og en veninne av deg, og jeg hadde nok hatt problemer med å svelge denne.

Om han bare var ute etter uskyldig flørting, hadde jeg nok kunnet tilgi han (selv om det for meg er helt utenkelig at mannen min skulle oppføre seg sånn). Men da hadde jeg gjort det helt klart for han at dette ikke burde forekomme oftere, og at han har tråkket langt over grensene mine. Det er dessverre sånn at du lærer folk hvordan de får behandle deg, og i dette tilfellet tror jeg du må være litt tøff tilbake. Innerst inne ser nok han også at han setter familielivet sitt i fare, ved å oppføre seg så idiotisk.

Skrevet

Han blir 25år og eg blir 27år.

Så han er ikke så ung. Eg har gjitt klare beskjeder til han, eg har bein i nesa, og vett hva eg vil. Selv om det kansje ikke virker slik, ut i fra dette innlegget.

Så dette har eg snakket alvorlig med han om flere ganger siden sommeren. Det ser ut som han virkelig skjemmes over sin oppførsel. Og det bør han!! Det virker som at han "glømmer" at han faktisk er voksen til tider. Han var ikke klar for det første barnet merket eg jo tydelig.

Kansje han faktisk VILLE at det skulle bli slutt en periode? Men så ble han redd for å miste oss når han såg at eg virkelig mente alvor!?

Eg gjer han som sagt en siste sjanse, for eg er jo selvfølgelig glad i han,(hadde ikke vært med han ellers) Han er en god far, og god forsørger. Og så lenge han kan være en god kjæreste, Så kan det gå veldig bra med oss.

Men viss ikke,. Så kan han bare sitta der med "sommerflørten" sin.

Eg klarer meg alltid uansett. :)

Takk for svar, og gode råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...