jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hei, Jeg prøver meg her inne selv om tulla ikke er året enda. Bondegården.Noen som har denne? Når vi trykker på lydene hender det seg at de spiller halvveis, så er det en slik rund ting foran som skal spille en sang, spiller bare halve sangen. Er deres slik? OG er det huset så fantastisk? Ønsket oss det i julegave, men fikk altså denne bodegården. Tenkte ikke på, eller hadde ikke hjerte, til å bytte. Tulla fikk den av tante og onkel, de trodde vel det var den jeg mente;-)
Piken på landet Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Vi har både bondegården og huset (og garasjen/verstedet). Vår bondegård er ikke slik at alt bare spilles halvveis... Hørtes veldig rart ut. Hadde tatt den med til butikken å klaga hadde jeg vært deg. Angående huset, så syns jeg ikke det er så fantastisk. Men det syns jeg i grunnen ikke om noen av delene... Vesla leker litt med bondegården, men det andre enser hun ikke. Hun blir 2 i mai, så det kan jo være at det blir mer interessant når hun blir større.
Piken på landet Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Hmm, muligens at vi har et annet hus enn det som er omsnakket lengre nede her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå