Gå til innhold

ang røyking osv på jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

i jobbe på et sykehjem,har en bruker som røyke veldig mye pluss at det er sigaretter i tillegg...Meine på at i kan si at dit inn vil jeg ikke.Er der inne snart en halvtime ved stell...typen min røyke ikkje inne pga passiv røyking.å det e påvisst at pasiv røyking skade nesten like mye som ved at du røyke selv...50 % ved passiv røyking og 63% når en røyker selv...noe i den duren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har lov til å si at du ikke vil gå in dit med tanke på jenta di i magen, men ikke bare som pleier.

er selv hjelpepleier på et sykehjem. mage av pasientene røyker på rommene sine der, og jeg får lov til å slippe de nå som jeg er gravid, men hade jeg ikke vært gravid hadde jeg måtte gått inn der fordi det er jobben min og hjelpe de uansett hvem de er eller hvilke vaner de har. skal ikke gjøre forskjell på de på en mnd..

Skrevet

så lenge det er en helseårsak til at du ikke kan gå inn på et rom som det røyker på har en rett til å ikkje gå inn...kjæm te å si ifra neste gang..

Skrevet

Arbeidsgiveran dine skal jo tilrettelegge arbeidet ditt til graviditetn din.

Min jobb e veldi flink på akkurat d der:)

Slapp til og med å si ifra, nestsjefen og sjefen gjorde d som en selvfølgelse:)

Slipper å løfte store tunge fruktkasser, og slike ting.

spørr bestandi om d går greit og om d er noe som kan gjøres bedre, og at d bare er å si i fra hvis d er noe:)

(Men på jobben min er trivsel blandt de annsatte veldig i fokus, og vi er en av de butikkene i hele norge faktisk me minst sykemeldinger og lignende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...