Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Noen som vet dette, med sikkerhet? Skal nemlig jobbe litt mens pappa'n avvikler fedrekvoten, og lurer på hvor ofte han må innom jobben for at jeg skal amme vesla... Hun tar nemlig ikke flaske.. Spiser godt med grøt, frukt og middag. Begynt så vidt med brødskive.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Etter det jeg har hørt er det 500-600 ml i døgnet. Det inkluderer det de får i grøten også. Lukas som er 7,5 mnd gammel får: 200 ml mme til frokost, 100 ml i grøten til lunsj, 150 ml i grøten til kveldsmat 250 ml mme på flaske rett før leggetid. Tilsammen får han ca. 600 ml i døgnet
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Ja er det ikke noe som heter ammefri fra jobb?Man har rett til å amme, ta en pause på halv time liksom?Får det problemet etterhvert jeg og
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Jo, men jeg har kveldsjobb, så da blir det vanskelig å legge henne uten puppen... Blir lite amming ellers også, synes jeg... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå