missy mamma til jonatan Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 lillemann tok vaksine på torsdag så var. han er 5 mnd gammel så dere vet kas vaksiner han tok. først på fredag ble det en stor hevelse på det ene stikket. ble litt bekymret men såg at det begynnte og gå vekk så da kom roen tilbake. eg plukket han opp for 30 min siden . da hadde han lugget og sovet. og når eg såg på han hadde han blødd neseblod. er det normalt etter vaksine? eller er det normalt i det heletatt at så små barn blør neseblod. kom kun ut fra venstre nesebor. takk på forhånd for svar
-carina- Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Tror ikke det har sammenheng med vaksinen... Jeg er sikker på at gutten bare har vært borti nesen sin med neglen sin. Sikkert ikke noe farlig i det hele tatt! )
missy mamma til jonatan Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 eg klippet neglene på han rett før han la seg . så han har ikke noe og gå på liksom om du skjønner. tenkte på det selv;) hehe og han putter ikke fingrene oppi nesen så eg har fått med meg;)
-carina- Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Når jeg klipper negler så synes jeg faktisk de blir enda skarpere i kantene (selv om de blir kortere). Kan jo være at han har vært borti nesen uten å mene det... Er det mye neseblod eller bare bittelitt?
missy mamma til jonatan Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2007 er ikke så utrolig mye liksom. er litt på kinnet og så er det en størknet klump blandet med litt ferskt blod i neseboråpningen. han er tett i nesen og. han har vert det i noen dager
-carina- Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Synes ikke dette høres det minste skummelt ut, selv om man jo selvfølgelig ikke liker blod på barna når man oppdager det. Se om det er noen andre som svarer deg. Er du veldig engstelig kan du selvfølgelig ta en telefon til legevakta, er jo ikke gøy å være redd... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå