Gå til innhold

Celluliter....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja........noen og tredve.....med celluliter:( Hater det. Er slank og föler meg ok stort sett,,men dette irriterer meg sä mye at jeg gruer meg til sol (bikini...)-ferien vär i april.... Puh,skal jo ikke vaere sänn.. Har brukt masse tid (og peng) pä ä finne omslagsskjört i alle farger og varianter..men gruer meg fortsatt til stranden.. Bare meg som har det sänn...?? Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke masse masse vann. utrensingskur (helsekosten) får kroppen til å kvitte seg med overflødg vann/avfallstoffer i kropen.

spis sunt og trene/ gå tur så ofte du kan.....skrubb med hanske og massere de utsatte områdene ca. annen hver gang du dusjer og fukt huden masse

HAR JEG HØRTI ALLEFALL...................lykke til..... :)

Ps: du føler deg sikkert verre enn du ser ut!Det er sånn med oss damer!

Skrevet

Ok,da pröver jeg vann & turer i terrenget her!!!! Apropos utrensingskurer..har de sänne pä helsekostbutikker???

Skrevet

ja utrensingskurer kjøper du på helekosten. det er eldig viktig å drikke vann i store mengder....massasje får fart på blodsirkulasjonen det hjelper veldig. skrubb hjelper på at huden raskere skal fornye seg-bli glatt og fin. Skrubbekremer og massasje hansker finner du over alt...og mosjon er jo det ultimate for de fleste! cellulitter er jo fett.........det er nødvendig, men blr det for mye klumper det seg!

Litt innsats kan gi store resultater. lykke ti :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...