Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Har tenk å kjøpe en romslig fam. bil. Men vil gjerne vite hva som er positivt/negativt med denne type bil?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Renault scenic har et møkka dårlig elektrisk anlegg. Dersom du bor en plass hvor det er vinter og mye kuldegrader kan du være sikker på at du ikke får start om morgenen når du skal på jobb! Hilsen fra Tromsø. Solgte den og kjøpte toyota avensis jippi starter fint selv om det har vært sprengkulde i lange perioder.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Hva med en Peugeot 307 SW...? Den er heeeeeelt fantastisk. Plass til 7 seter og har glasstak. Det er min drømmebil ) Har hatt den et par år og er superfornøyd )
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Har en Chevrolet Startcraft, romslig og god plass, litt stor kansje og ett minus med drivstoff forbruket.
astrid-marie Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 jeg har renault scenic og jeg digger den!!! utrolig ok bil! ikke hold imot meg at jeg er jente nå da!
pappantElise Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Skal du ha en romslig familiebil er det ingen på markedet av stasjonsvogner som er romsligere enn Audi A6 Avant. Etter at den nye "looken" kom i 2006 har prisene rast på gamletypen. Men på finn.no kan du faktisk få fatt i 2008 mod til rundt 400000. Det er importbil, men den er også helt ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå