Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Nå har jeg termin i dag,og alle spør selvsagt om jeg ikke har født snart.Både på meldinger,telefoner og når vi sees.Det må man jo regne med,med når den tiende personen ringer og man må ut med den samme leksa for ørtende gang,blir jeg nesten gretten! Men det som gjør meg ekstra gretten er når de sier at jaja,du kan jo regne med å gå 14 dager over tida da,for jeg gikk jo 12 dager over. Akuratt som om jeg ikke er klar over det selv,og selv om de gikk så mange dager over tida så betyr vel ikke det at alle er like som de selv. Åååå..har bare hørt den setningen der 3 ganger i dag! Jeg vet jo det at det kan ta lang tid,men trenger da ikke høre det hver eneste dag.. Ventetiden blir ikke kortere av den grunn! Grrr.... Og fikk til og med en melding fra ei venninne i dag der det sto:Du har ikke født enda nei,du må nok vente ei stund du.hehe! Jeg klikker!!! Jeg vet hvertfall hva jeg ikke skal si og oppføre meg når de jeg kjenner blir gravide i fremtida:)
<3MammaMia<3 Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Jeg kunne ikke vært mer enig!=) Går 5te dag over termin jeg og er sååååå lei av at alle maser om når jeg har tenkt å føde!!! Når jeg har tenkt å føde,som om det er jeg som betemmer når ungen vil ut!!!=/ Blir små sur og grinete av alt maset!!! Er så lei av at alle skal gi råd om hva som skal få ungen ut,og alle meldingene og telefoenen.... Lurer på å slå av telefonen og være hjemme til ungen kommer,er så lei av mas nå!!!=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå