Gå til innhold

kles str....svar gjerne fort! ;O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen hjelpe meg?

str 50 : 0-1mnd

56: 1-2

62: 2-4

68: 4-6??

74: 6-??

jeg er litt usikker på 68 og opp..

og hva gjelder egentlig? det er jo cm,men generelt: er det opp til cm, eller fra cm? har jo også litt med hvor tynn/tykk ungen .

jeg skal shoppe på nett...;O)

god kveld og takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

74 er vel 6-9 mnd.

Ellers tror jeg du har rett:)

Skrevet

takk. trenger ikke kjøpe større klær enn det enda..hun er bare fire mnd. men design salg er design slag ;O)

Skrevet

Hmm, er det ikke slik da:

62: 3-6 mnd

68: 6 mnd

74: 9 mnd

80: 1 år

86: 1,5 år

92: 2 år

Skrevet

hm...nå ble jeg usikker..men det er jo nesten likt: 68 er enten 4-6 eller 6. mnd. det samme med 74. hun kan uansett vokse inn i det..;O)

Skrevet

Str kommer veldig an på ungen. Dattera mi på snart 2 mnd bruker 68.

Junior brukte vel 74 når han var ca 5 - 6 mnd.

Hadde heller kjøpt litt stort, så har jo hun senere:)

Kan jeg spørre hvor på nett du skal shoppe? :)

Skrevet

gå inn på hm.com der er det oversikt.

Skrevet

det kan du så absolutt! jeg har falt for ida t kolleksjonen og ej sikke lej. freshmilk.se, filabel.dk og der jeg skal shoppe nå: leamilla.dk.

Skrevet

Freshmilk har vært inne på. Kjempemye stilig, men litt dyrt:( må man betale toll?

Skrevet

til lillemor: freshmilk har skjønt det: de skriver verdi 200skr på pakken og da er de tunder tollgrensen i norge. (jeg betalte mer enn 200kr.)

leamilla ville ikke dette da pakkene kun er forsikret for 200kr, men hun sender de som privat pakke. i begge butikkene forutsetter dette at du betaler med visa slik at det ikke blir lagt faktura i pakken.

vet ikke helt hvordan leamilla gjør dette, siden jeg akkurat bestilte. men jeg betaler dansk moms ihvertfall. hun hadde peiling virket det som.;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...