Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adrian, har ikke foreslått det for sambo enda, men liker det veldig godt. Vet ikke om det blir gutt, men har nesten jentenavnet klart Malin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er kjempefint, men så heter jo sønnen min det da.. Besteforeldre syntes det var litt rart og uvanlig da han ble født i 2005, men nå begynner det å bli et veldig populært navn...

Skrevet

ja. det er jo et fint navn det...Adrian altså..kjenner for mange som heter marlin til å ha noen mening om det..

Skrevet

Fine navn de:)

Dem e liksom ikkje så kjempe poppis no, åg d e jo bra:)

Synes at adriane som jentenavn e fint også:)

Malin e veldi fint og enkelt:)

Adrian e jo også fint å enkelt:)

Like ikkje så kjempe kompliserte fornavn eg da:)

Skrevet

Nydelige navn;) Har faktisk tenkt litt på malin selv, men har ei lita jente i utkant av nærmeste familie som heter det, så jeg tror kanskje det uteblir. Jeg tror det blir Lucas-Benjamin hvis det blir en gutt og Emma-Celina hvis det blir en jente.

Skrevet

Personlig syns jeg det er fint, men litt "homo"..... Sorry

Skrevet

Adrian er fint, men altfor poppis til at jeg ville valgt det.

Malin er nydelig!! Kjenner mange jenter i 5-6 års alderen som heter det.

Skrevet

adrian litt "homo" ? nei det syns ikkje i...syns det e veldig fint i..

Skrevet

Sorry - liker det ikke i det hele tatt...

Skrevet

Adrian altså....Malin er nydelig:o)

Skrevet

Jeg liker forsåvidt begge to, men ville ikke kalt mine det. Forresten vil jeg obse om at Malin betyr utspekulert, slu, djevelsk på fransk. Le Malin er djevelen, og vi hadde det ganske morsomt med en svensk jente som het det da jeg var på utveksling der nede :-)

Franskmenn trodde ikke sine egne ører da hun presenterte seg! He he

Skrevet

Takker for svar. Koselig at det var så mange som likte navnene. Vet at Malin har vært ganske populært, men har ingen i familien som heter det, så derfor tenker jeg at det kan være greit likevel.

Skrevet

Adrian står på navnelista mi også... =P

pent navn!!!!

Skrevet

hihi... lillebroren til samboeren min heter Adrian og jeg heter Malin, så må si du har meget god smak:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...