Gå til innhold

"Trykk/beveglese i underlivet?


Lille Nemi

Anbefalte innlegg

Hei! noen som har opplevd trykk, bevegelser i underlivet, nederst i magen.. Akkurast som det skjer noe der nede.?? Vanskelig å beskrive. Noen som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har masse mensmurringer i både mage og rygg, og i dag kjente jeg også en slags bobling i magen når vi kjørte på humpete vei. Det kunne på en måte minne litt om leamus i livmora, uten at jeg noen gang har hatt leamus i livmora da....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere. Jeg kjenner også at hjertet på en måte slår kraftigere(merker det særlig når jeg ligger)Noen som opplever det? Jeg holdt også på å sykemelde meg på jobben, før jeg visste jeg var gravid, fordi jeg rett og slett føler meg kjempesliten.

Merkelig det at buksene strammer allerede. Tror jeg er ca 4 uker på vei, så vet ikke om jeg havner her eller på november klubben.

Uansett så håper jeg dette går bra, for det er kjempemoro at jeg ble gravid så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min erfaring er at det er luft.når livmoren vokser skjer det også noe med tarmene siden livmoren tar mere plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, masse som skjer der nede... mindre vondt enn i uke 4-5, men det er godt å kjenne at ting skjer. har fått halsinfekjson og hoster en del, da må jeg ikke ligge i visse stillinger, for da strekker det veldig der nede..

men dette er nok bare av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...