Gå til innhold

temmlig oppgitt over barnefar ja..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke hatt noe kontakt med barnefaren i det hele tatt under graviditeten, også fikk jeg mld av han den dagen jeg kom hjem fra sykehuset. på den mld sto det bl.a at han forlangte dna test og at foreldra hans ikke måtte få vite noe om babyen.

dna test skal han få det kan jeg ikke nekte han, men jeg vil at familien hans skal vite det.

burde jeg riinge dem og fortelle om babyen?

han har mast på meg om at jeg ikke skal fortelle dem noe.

han bor hos dem. så han er redd han blir kasta ut.

han har kommi med mange dumme grunner til at de ikke skal vite noe bl.a at de ikke skulle vite at han hadde hatt sex!

blir oppgitt over han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du skal gjøre noe mer i forhold til han før dere har fått svaret på dna-test.

Jeg ser at du er veldig ung. Har du noen som kan hjelpe og avlaste deg?Foreldre? Hjelp og avlastning er viktig for alle aleneforeldre,men spesielt når du er ung.

Sjekk gjerne ut amethea.no om du ikke allerede har gjort det. Ta gjerne kontakt med dem, de er kjempeflinke.

Lykke til:)

Skrevet

Så lenge du vet at du kun har hatt sex med han og 100% sikker på at han er faren syns jeg du kan fortelle det.

Si til han at enten sier du det eller gjør jeg det.

Faren til dattra mi venta lenge med å si det han også, enda han var 25 år. Fordi de er kristne og det var visst skam å få barn utenfor ekteskapet.

Tok en stund før resten av familien hans fikk vite det.

Skrevet

Sålenge du er sikker på at det er han som er faren så ville jeg sagt til ham at enten får han si det selv, ellers så sier du det.

De har jo rett til å vite at de har et barnebarn.

Uansett om barnefar ikke vil ha kontakt, så bør ihvertfall de få muligheten.

Skrevet

jeg vil også at de skal vite det..

jeg vet 100% at han er faren..

har aldri prata med dem før, de vet nok ikke om meg heller.

så skal jeg fortelle dem at de er blitt besteforeldre..hjelp..

men får bare håpe de tar det sånn passe bra da..

Skrevet

Besteforeldre kan være greit å ha. Men kanskje du bør prøve å få ham til å fortelle det selv, slik at forholdet mellom dere ikke blir verre...

Har selv mer kontakt med farmoren enn faren til jenta min :)

Skrevet

Je hadde skrivi et brev je, og sendt med et bilde

Skrevet

jeg hadde abselutt ville fortalt de det.. ikke send brev,for kansje barnefaren tar inn posten å ikke levere brevet. men du kan ringe de å fortell hvem du er osv. så kan du evt spørre om de ikke vill ta en tur ?

husk de er besteforeldre. har rett på å få vite det. de kan støtte deg gjennom det her . du trenger hjelp og støtte

Skrevet

jeg har ingen kontakt med barnefar og har aldri hatt det heller etter eg ble gravid. eg har nettopp fortalt til bestefaren at han har ett barnebarn og nå er barnet over 1 år. håper du er kjappere enn meg.. de har gått glipp av 1 helt år og dåpen og alt.. men det var min avgjørelse og angrer ikke.. de kan jo ikke noe for dette.. det er nok disse jævla barnefedrene d...

Skrevet

gi beskjed før dåpen. jeg sa det etter dåpen da småen var 4 mnd angrer på at jeg ikke sa det med en gang jeg viste jeg var gravid. jeg og faren er kjempe gode venner i dag og småen er hos farmor og farfar på overnatting minst en helg i mnd. de forguder henne og når det gjelder faren tror jeg bare han trengte et spark i ræven. tror ikke han kunne tenkt seg et liv uten snuppa i dag:) eneste som vi tenker på nå er at en dag må hun få vite om hennes fire første mnd og det pga at det mangler farens familie på dåpsbildene.

Skrevet

Men vil du at foreldrene hans skal vite det?

Hvordan vil du forklare datteren din at besteforeldrene er glade i henne, men at pappaen ikke vil se henne?

Sier ikke at det er galt av deg å fortelle det, men hadde jeg vært deg, ville jeg ha tenkt meg nøye om før jeg innvolverte de.

Hva er best for lille jenta di?

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...