Gå til innhold

Noen i uke 15 som har ganske stor gravidmage allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min har vært ganske valkete siden forrige fødsel for 16 mnd siden, men nå er den mer stor og oppblåst og det begynner å bli vondt å bruke belter. Syns på en måte det er litt tidelig å begynne med "gravidklær" ennå, folk vil kanskje tro jeg er for lite på vei til å være så stor. Hvordan er deres erfaringer med magestørrelse i forhold til hvor langt dere er på vei? Hvor tidlig er det lov å se gravid ut? :-)

Jeg er på vei med min andre og da kommer visst magen litt tidligere har jeg hørt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt mage siden 10 uker på vei, dette er min første. Ser gravid ut og bruker allerede gravidklær:) Så i mine øyne har du absolutt "lov" til å se gravid ut;) Jeg er 16 uker på vei nå å syns det er fint å se min gravide mage:)

Skrevet

Annengangs her i uke 15.Jeg har også STOR mage.Får kommentarer på det fra andre også,så det er ikke bare jeg som syntes den er stor.Føler meg litt dum når jeg forteller hvor langt jeg er på vei.Men....vi er jo alle forskjellige.

Skrevet

Alle maste om at jeg kom til å bli diiiiger! Jævla idioter, det var jo bare luft.......

Skrevet

de som maste var idioter alså..... Jeg var forresten hjemme en liten tur, var 21 uker da. Mamma så på meg og lo - "hehe du er svær alså. Jeg ser for meg hvor stor du kommer til å bli" Jeg eksploderte, og så at jeg hadde faen meg bare lagt på meg 4 kilo, og alle var på magen, mens andre her på nettet har lagt på seg opp til 10 kilo, jeg hadde for helvete bare en liten bulk til å ha kommet så langt, og hun kunne vennligst gi faen med å kalle meg diger! (Hormonene tok vel litt overhånd, men jeg var virkelig ikke DIGER) Hun fikk vel bakoversveis, hehehehe, men må de kommentere alt om kroppen min?

Skrevet

Er 15 uker og har brukt mammabukser i tre uker. Jeg måtte bare kapitulere når jeg ikke klarte å sette meg ned uten å åpne buksesmekken. Ser ikke direkte gravid ut, men magen er bare stor. Når sant skal sies har jeg aldri vært noen sylfide heller, men har sort sett klart å dra inn magen tilstrekkelig. Nå har jeg ikke mulighet til det, og det er fantastisk herlig å gå med mammabukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...