Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Heisann! På tide å stikke innom her. Jeg var en aktiv bruker av bim, og fikk ei herlig datter for 7 mnd siden. Vi storkoser oss ) Tro om det er noen kjente her?? Klem fra
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 heisann ;o) mener jeg husker deg da.var aktiv på bim jeg også.kanskje litt for mye,hehe =) fikk klatten min i september jeg da. klem igjen =0)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 Hei på deg. Husker nicket ditt ja ) Er litt treig over her jeg, hehe. Står alt bra til?
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Jeg mener også å ha sett deg såvidt;) Ble medlem på BiM bare noen uker før du fikk prinsessen:)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2007 Hei! Så koselig ) Ditt nick husker jeg også. Når ble lille Embla født da?
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Hun er septemberbarn, akkurat som atpåklatten:)
Kuredu Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Hei. Jeg husker deg - og har lurt på hvor det har blitt av deg! Du var jo så aktiv tidligere, mens nå er det lenge siden jeg har sett deg her inne. Tror ikke du husker meg, for jeg var ikke en veldig aktiv bruker tidligere - i tillegg til at jeg har skiftet nick....
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 holoi. joa.går så bra at.koser meg alt jeg kan jeg ;o)
simbamamma Skrevet 24. februar 2007 #9 Skrevet 24. februar 2007 Jeg husker deg! Er ikke lenge siden jeg tenkte på deg faktisk... :-) Er nok ikke mange som har tid til å bruke så mye tid på dib, som de brukte på bim. Livet har fått et annet innhold, kan man trygt si! Jeg fikk en sønn, han er 5 mnd, og selvfølgelig verdens beste go'gutt! ;-)
_svana_ Skrevet 24. februar 2007 #10 Skrevet 24. februar 2007 Husker deg jeg også, spesielt fra Bli gravid :-) Jeg har to gutter på 4.5 mnd.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2007 Hei! Simbamamma og Svanine, dere husker jeg ) Koselig å "se" dere igjen. hva het du før, kuredu? ja, det er jammen travlere dager nå enn da man gikk gravid:o) klem fra
Luni og go'gutten =) Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 Har sett nicket ditt jeg og ) Jeg het "Luni *får gutt* 15.07.06"
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 25. februar 2007 #13 Skrevet 25. februar 2007 Jeg husker deg veeeeeldig godt fra "Bli gravid"! =) Ble gravid mnd før deg! Er ikke så aktiv på disse sidene lengere! Blir ikke tid til det.. Er mest inne og leser..
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2007 Hei Ønskejenta og Luni ) Husker dere godt! Luni, jeg fikk jenta mi på termin 17.juli, så da er våre små gull jevngamle ) Har dere det bra? Kjekt å se "gamle kjente" her inne ) Jeg blir nok ikke så veldig aktiv, ikke mye tid til det. Men stikker innom ihvertfall! Klem fra
Kuredu Skrevet 25. februar 2007 #15 Skrevet 25. februar 2007 Jeg het Lille My før - men var nesten ikke aktiv i det hele tatt. Har byttet nick da det er en del jeg kjenner her inne - og vil ikke de skal vite hvem jeg er. Grunnen til at jeg husker deg er at vi hadde termin rundt samme periode ( jeg hadde termin 9.august) og jeg husker godt at da du hadde født - og andre rundt samme tid - følte jeg det var en eeeeevighet til jeg skulle få oppleve det samme. Helt tullete når man tenker tilbake på det - men sånn er det jo. Ventetiden går tregt - men tiden etterpå har jo rast avgårde! Jenta mi er nå 6 mnd og 3 uker - helt utrolig!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #16 Skrevet 25. februar 2007 Det nicket mener jeg å huske Er rart med den ventetida ja! hehe Vi er så utrolig heldige som får oppleve å bli mamma! Husker de tre mnd jeg var prøver, de var utrooolig lange Men de som venter på noe godt osv
Luni og go'gutten =) Skrevet 25. februar 2007 #17 Skrevet 25. februar 2007 Hei ) Så koselig at du husker meg da, jeg var ganske aktiv inne på BIM en periode ) Småtten min kom 16. juli kl 06.14, så han var ikke langt unna termin ;o) Du får bruke litt kvalitetstid inne på juli-klubben, der er det så hyggelig å være ) Blir ikke like god tid på data'n som før..
Molait Skrevet 25. februar 2007 #18 Skrevet 25. februar 2007 HEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenkte å rope på deg her og, men ikke sett noe til deg her inne:(
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 26. februar 2007 Molait!! SÅ kjekt å se deg! Hvordan går det med dere? Her går alt fint vettu ) Snuppa vokser for hver dag og vi storkoser oss.Klem fra
ღneneღ Skrevet 26. februar 2007 #20 Skrevet 26. februar 2007 Jepp... jeg husker deg fra BIM, spesielt fra Bli Gravid! Du var jo den som alltid kom med gode råd og støttende ord til alle og enhver! Har lurt på hvor det var blitt av deg Vet ikke om du husker meg da... Jeg fikk hvertfall min prinsesse i september...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå