MissPhun Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Klarer dere bli enige? Vi er begge enige om at vi vil ha et navn som kan uttales på engelsk. Det er vel det eneste vi er enige om. Jeg liker Matheo og Troy. (Liker sjeldene navn!) Sambo liker Marcel (Ser for meg en gay fyr jeg da!) Sammen liker vi Liam, men dette gir meg liksom ikke det lille ekstra som Matheo og Troy gjør.. Hvordan blir dere enige?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Bruk begge deler da vel:) Troy Marcel eller Marcel Matheo:) Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal ha Ragnhild Kristin eller Karen Elise på første jenta...Det kan jo bli gutt først også å da har vi Andreas.
*Mustang Sally* Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Jeg er heldig og har en mann som er ganske så medgjørlig. Så etter noen få forslag var vi enige. Så her blir det Lucas=)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 enig med hun over..bruk to navn..vi skulle ha to navn,jeg velge ett og samboer velge ett..men så får vi to istedet så da velger vi ett hver..
MissPhun Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2007 Dobbelnavn blir det ikke...(Vi er sta'e og sære begge to.. hehe) Lucas er nok favoritten til sambo, men det blir for vanlig for meg. Fint navn, men jeg vil ikke ha det Spørs om det ikke blir en Liam.. Så får jeg heller skaffe meg en gris som kan hete Matheo, og en hund som kan hete Troy *fnise*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå