Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 jeg og sambo har vært sammen i 2 år, og har vært sammen 3 år ved en tidligere anledning(hadde en god pause) Vi har nå en sønn på 6 mnd, hus, 2 biler, bla bla bla, alt er veldig fint. MEN: Denne helgen er han vekkreist med jobben på såkalt guttetur. Jeg kjenner alle der,og konene deres. Det som er problemet er at mange av de andre damene har fått tilbud om å fåvære med på turen, og det har ike jeg!!!Vet at det i utg. pnkt var en tur for alle, men så var det så få damer som kunne, derfor ble det guttetur. Men er fremdeles 2 av konene som er med.Hun ene er en av mine beste venniner, og håpet at jeg også skulle være med. Jeg måtte dikte opp en dårlig unnskyldning for ikke å drite HAN ut!Likevel har han ikke invitert meg med.....han inviterte en kamerat i stedet....Hva søren er det for noe? Han var såååååå søt og snill før han dro, kom hjem for å si hadet(de dro etter jobben, så egentlig hadde han ikke tid til det) og la igjen 4000 Kroner til meg som jeg kunne kose meg for i helgen. Han har sendt flere meldinger til meg, men jeg har ikke svart på noen. Er så sint at det koker......tror han at det er bare å suse avgårde på såkalt guttetur når det faktisk er jenter med?Hva ville dere gjort? overreagerer jeg? Føler at en guttetur er helt greit, men ikke når det er venniner av meg med og jeg ikke får lov.....Det er det sykeste jeg har opplevd...... jeg hadde ikke villet være med engang, det er prinsippet som teller(de skal kjøre biler på isbane og sånn- ikke elt min greie.....)Har lyst å ta med meg barnet vårt og dra..... en er gjere litt overilt og dramatisk. Men argh------------er så sint!!!!! Vil gjerne høre hva dere mener....hvor lenge bør jeg være sur og gi han stille-behandling. har ikke snakket med han på snart 3 dager........................tenkte å holde det gående en stund..han fortjener vel ikke bedre?
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Sikkert ikke helt det du vil høre; men jeg tror rett og slett han har tatt utgangspunkt i at han kjenner deg gangske godt og at dette ikke avr din greie og at han derfor heller ikke gadd å spørre om du ville være med... Tror faktisk ikke det ligger noe mer enn det bak det. Menn legger ikke like mye tanke og planlegging bak ting når de gjør det som vi kvinnfolk gjør. Tror jeg ville sagt til ham at han godt kunne spurt og funnet ut hvorfor han ikke gjorde det og sluttet å surmule når han kom med et godt og plausibelt svar...
-Hengebuksvinet- Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 tror man kommer mye lenger med å være åpen og ha en direkte dialog med partneren. (Vi damer er litt dumme sånn, tror at mannen ikke gjennomskuer oss når vi ikke er prinsippsinte. Min legger knapt merke til det, om jeg prøver å vise gjennom atferd at jeg er sur). Får dessverre en litt ekkel følelse av din manns oppførsel her, siden min eks var av den typen som ikke tok meg med. Når en av kollegaene hadde bursdag laget han et selskap for de etablerte jobbkompisene (der damer var invitert) og et selskap for de single og festgale jobbkompisene. Eksen min var selvfølgelig invitert i det sistnevnte. Han reiste også uten meg i bryllup, og påsto i ettertid at det var jeg selv som hadde sagt jeg ikke ville reise. Tror imidlertid ikke din samboer legger noe i dette, om dere ellers har det bra. Korttenkt er han nok, men kanskje han hadde invitert kompisen før det ble grønt lys for å ha med damer? Og ikke ville avlyse med kompisen? Uansett burde han forstå at dette ikke er ok gjort mot deg, og at han setter forholdet deres i et dårlig lys ved å gjøre dette. Så jeg hadde nok sagt klart fra, og gitt han beskjed om at dette ikke var akseptabel oppførsel. Han burde i hvertfall ha vært voksen nok til å diskutere dette med deg på forhånd.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Hei! Tror du bør finne ut flere detaljer før du koker over, he he:-) Feks: hadde han bedt med kompisen FØR han fikk beskjed om at noen tok med damene sine kanskje? Kanskje de som tok med damene sine faktisk er de som har gått glipp av beskjeden om at dette er guttetur?? Ta en skikkelig prat med han når du kommer hjem. Følg intuisjonen din og krev en forklaring. Men husk at det kan tenkes dette er helt uskyldig:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Hei! For å være helt ærlig, hadde det klikket for meg, jeg hadde blitt sur, skuffet, lei meg, og trodd at han var lei av meg....Men jeg hadde sagt det til han med en gang!! Men som du sier, så tror jeg heller ikke jeg vile vært med hvis han ikke vil ha meg med liksom... Det er jo normal høflighet å spørre om du vil være med da!! Men kanskje han ikke visste at et par av konene skulle være med??
Tita&Tage Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Akkurat det jeg skulle svare også. Han tok det kanskje for gitt at du ville svare nei. Men jeg ville snakket med han når han kom hjem, og sagt at jeg ble skuffet...
gerd Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Jeg er enig med de to øverste her jeg. Du sitter nok hjemme og fyrer opp under din egen irritasjon. Snakk med han og hør hvorfor han ikke inviterte deg med. Hvorfor i alle dager snakket du ikke med han om dette før han dro?? Hadde dette vært oss hadde garantert min mann sagt "Ja, men hvordan kunne jeg vite at du ville inviteres med når du ikke sa noe??" Du skulle sagt noe før han deo så hadde nok du og barnet hatt en bedre helg hjemme også.
Mammasin Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Fortell han hva du har tenkt du. Så får du nok svar. nå er jo helgen sikkert ødelagt for deg, tror mange av oss jenter har opplevd dette. Vi har det fælt på trass, og den eneste det går ut over, det er oss selv. Det blir godt igjen bare du får sagt hva som ligger deg på hjertet, også får du neste gang si ifra før det går utover deg. Forresten er det nok en god sjanse for at han har savnet det endel, da andre koner er med på turen. Han kunne jo delt med deg han også. Kanskje derfor du har fått så mange meldinger..?? Fatt mot og vær ærlig!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 er tydeligvis en av de få som forstår deg litt jeg da. syns ikke han bare skal regne med at du svarer nei til å være med på turen. her hadde det vært en selvfølge at mannen min hadde spurt meg om å være med og hvis jeg ikke hadde lyst eller mulighet DA kunne han ha bedt med en kamerat. jeg hadde nok tatt det opp med han før han dro på turen, er av den holdningen at åpenhet er viktig i et forhold. hadde nok spart deg for mange vonde stunder om du hadde snakket med han før han dro.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Kanskje samboeren din tenkte at det er for tidlig for dere begge å være borte fra sønnen deres en hel helg når han bare er 6 mnd? Kanskje det var derfor han ikke inviterte deg med? Både jeg og samboeren min syntes i hvert fall det var for tidlig å være borte fra datteren vår når hun var så liten.....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 Jeg hadde ALDRI akseptert det!!! Hadde klikket på han, nektet han å reise...hallo? hvem reiser på "guttetur" med andre jenter??!! Nei, og dere har en liten baby i tillegg!! skammelig... Jeg hadde skikkelig aldri akseptert det!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 "han la igjen 4000 kroner til meg som jeg kunne kose meg for i helgen". What? Får du lommepenger av mannen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå