Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Vi har begge grønne øyne. Lillepia vår på snart 9 mnd har fortsatt blå. Lurer på om hun enda kan skifte farge eller?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Mine skiftet ikke øyefarge. De hadde nærmest svarte øyne da de ble født, det har de enda.
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Min skiftet ikke :-P Jeg var overbevist om at hun kom til å få brune øyne siden jeg har det, men de er like blåblå som de alltid har vært de, hun er 10 mnd, og OM de skifter så kommer de ikke til å bli brune i allefall... :-P
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Min søster var hadde visstnok knallblå øyne til hun var 10 mnd, så sksiftet de farge til mørke grønn-brune. Det er den øyefargen også jeg har, og min mann er mulatt med mørke-brune glugger, så genene skulle vel tilsi at veslemor ble brunøyd. I en alder av fire måneder har de gått over fra å være blå til å ha en ubestemmelig variasjon mellom grønn-grå-brune. Er også veldig spent på hva de ender opp som, og om jeg kan forvente at de endrer farge enda mer nå da de allerede HAR forandret seg etter fødelen...
lykkeligmed3 Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Her har de hatt samme farge hele tiden
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Jenta mi ble født med blå øyne og har det enda, hun er nå snart 10 mnd.. Jeg har blå og samboeren brune øyne, men de er så blå så hadde blitt forundret om de plutselig skiftet til brune nå.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Har siden fødsel hatt brune øyne ikke forandret seg =0)
pandabjørn Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 sønnen min har blå øyer som jeg og samboern har men kan se at de har blitt mye lysere blåfarge enn når han ble født han blir 11mnd 28/29 febr
Freyja Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Hei Jeg spurte på sykehuset hvor lang tid det kom til å ta før de har riktig farge... Svaret jeg fikk var det kan faktisk ta opptil to år før de har riktig farge... Så ha tålmodighet jenter thihi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå