tutta77 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 På sykehuset... vesle Pernille fikk påvist RS virus om mandagen. Bare 3 uker gammel!! dette har vært helt forferdelig!.. men gudsjelov får vi reise hjem i morgen, nå greier hun å puste selv og spise selv.. huff det er helt grusomt å se det lille nurket ha det så vondt å gå igjennom så mye! har gråti mye denne uka! men gudjelov.. det går bra.... Sitter på sykehuset å skriver.. deilig med tråløst da man sitter på isolat
Crazy mama Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Heisann! Stakkars Pernille, 3 uker bare og RS syk. Det høres ikke bra ut for verken mor eller barn. Veldig bekymringsfullt og slitsomt med syke spedbarn. Har hun større søsken som hun er blitt smittet av? Jenta mi på 3 mnd har vært forkjølet omtrent hele tiden siden jul fordi storesøster drar med seg basiller fra barnehagen. Men hun har sluppet unna RS da, bank i bordet... Uansett, det er fortvilende med syke små, må si at denne årstiden er jammen ikke noen grei tid å få baby på. Sist fikk jeg sensommer-baby, det var perfekt! Hun ble ikke syk før hun var året. Håper at Pernille blir helt frisk, og det blir helt sikkert godt å komme hjem. God bedring og lykke til!
~Tjorven,overtid~ Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Sender en hilsen om god bedring og lykke til:o)
tutta77 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2007 Tusen takk... jada vi har ei ruskesare på 2 1/2 år som går i bhg.. så det kommer der i fra men jo eldre bana er jo bedre greier de seg selv... men bank i bordet dette unner jeg ingen å få asså!!
Crazy mama Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Tenkte meg at det var ett storesøsken her ja. Jeg må bare tilføye at enkelte ganger får jeg lyst til å ta storesøster ut av barnehagen pga all den sykdomsbagasjen. Spedbarna er jo så sårbare, og en blir så redd for de! Men en får tenke som så at de blir sikkert litt herdet etterhvert, og at de tåler mer den dagen de selv begynner i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå