nasse@nøff Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hva slags bilsete bruker dere? Ei venninne av meg har kjøpt besafe sleep, men der sitter jo babyen nesten oppreist når sete er montert i bilen... Vet dere om noen seter hvor barnet ligger litt mer bakover? Og som har en enklere metode for å ta med hele sete med barnet i ut av bilen??
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hvilken klasse av sete er du ute etter? Vi har recaro sport i det minste setet, sitter ganske oppreist der egentlig. Som nytt sete har vi HTS BeSafe, der kan man velge hvor oppreist de skal sitte og man kan stille det etter om den lille er våken og vil titte eller sover. Veldig fornøyd med det sistnevnte! Det kommer med spedbarnspute også...
nasse@nøff Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 Babyen er bare en uke og det ser ikke ut som den sitter særlig behagelig i nyfødt sete til besafe. Trodde de ikke måtte sitte så oppreist når de var så små. Ditt nye sete er det besafe izi combi eller noe det da? Det passer vel ikke for nyfødte?
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Joda, er det med base (har fått det, ikke kjøpt selv skjønner du:p) Med spedbarnsputa, bakovervendt så er det fullt brukbart også til de aller minste. Hvis ikke har ei venninne av meg Acta Graco sitt, det er veldig fint, der virkelig ligger babyen nedi setet... Grattis med "fersk" baby forresten!
nasse@nøff Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2007 Takk for svar. Det er ikke jeg som har fått baby, men ei venninne. Min jente er 13 mnd hun... Andre som har forslag til bilsete til nyfødte??
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Har Graco meget fornøyd skal bruke det til den nye babyen også=0).Kjøpt stort Graco sete til prinsessen. Får vel snart bytte til det. Men basen kommer jeg til å savne, genial.
Mrs. Hodge Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 samme her.. bruker graco, og er meget fornøyd med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå