phantomet Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Idag har phantom-mannen fylt hele mp3 spilleren min med nydelig musikk. En av sangene, sunget av Anja Gabarek har jeg fritt skrevet ned og deler med dere...jeg fikk ståpels og tårer i øynene første gangen jeg hørte den.... Sarahs`s song Mama how do I begin to explain this situation we’re in Angels heard the beautiful words that you prayed And showed me the way to you And they knew you were in love So they sent me down from heaven above Angels cried and kissed me good bye, I was long gone This is my song to you Oh my song could never be as sweet as the song you sing to me Oh my love could never be as deep as the love you give to me When your fingers touch my skin and you kiss my lips, and tickle my chin I breathe you in, oh mama I`m where I belong This is my song to you Oh my song could never be as sweet as the song you sing to me Oh my love could never be -as deep as the love you give to me Oh -one day I will be grown, and I know I’ll have a child of my own Remember me this way, cause one day I will be long gone Singing my song to you Oh my song could never be as sweet as the song you sing to me Oh my love could never be -as deep as the love you give to me.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Så vakkert! Jeg vil gjerne høre denne sangen en dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå