Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har gått i barselgruppe...var det noe dere måtte be om hos helsestasjonen eller fikk dere automatisk tilbud? jeg har ikke hørt noe her enda og begynner å lure litt på om det ikke fins noe sånt her jeg bor :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det finnes overalt. Fikk beskjed om dette på hjemmebesøket. Mange faller utenfor, og får ikke tilbud, aner ikke hvorfor, for det er jo for alle. Ta en tlf til hs og hør! (Ei venninne som fødte i august har fremdeles ikke fått tilbud om dette, uff...)

Skrevet

fikk ikke noe tilbud på hjemmebesøket, og da jeg var på hs sjekket jeg oppslagstavla om det stod noe om sånne grupper, men så ingenting...jeg glemte å spørre, men får ringe dem på mandag og høre...hvis det ikke fins noe som hs arrangerer burde det kanskje gå an å få til noe utenom, vil jo gjerne bli kjent med andre i nærområdet som har barn på min alder :)

Skrevet

HS nevnte det så vidt for meg på 6 ukerskontrollen men jeg har ikke hørt noe mer siden. Han er snart 4 mnd. Hvis de har glemt det så må man vel sikkert ta litt initiativ selv, jeg er bare tiltaksløs.

Skrevet

Her har vi ikke noe sånt.. De hadde det for noen år siden, men så var det så dårlig oppslutning at de ga seg med det.. Vi har starta det selv vi da =) Møtes hjemme hos hverandre en gang i mnd.. Koselig

Skrevet

Jeg har ikke truffet så mange på barseltreffet jeg gidder å ha kontakt med. Har derimot truffet mange flotte jenter her, se dib-treff:)

Skrevet

Jeg er i barselsgruppe med tre kjempeflotte damer, eneste aberet er at de er ca 10 år eldre enn meg alle sammen:p Hehe...

Men jeg har også blitt kjent med masse flotte damer på BiM og DiB treffene... Dersom det ikke er noen som arrangerer der du bor, så arranger et selv og "reklamer" på skravle og her inne:) så skal du se du får mange nye kjente!

(var på DiB treff jeg traff feks Elendig mamma over her!)

Skrevet

Smart, får prøve det da...er vel større sannsynlighet for å treffe likesinnede her inne kanskje :)

Skrevet

jeg hørte ikke noe om det før 6 ukers kontrollen, og da nevnte hun det bare. brev i posten kom noen uker senere, og første treff var enda litt senere. så det kan være det kommer. siden du fødte for bare litt siden kan det være det kommer snart:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om de på hjemmebesøket og da hadde hun skrevet ned to møter allerede 1 og 2 mnd frem i tid. Første treff er i morgen og jeg gleder meg.

Ring og forhør deg du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...