Mamman til Brage Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Når han bare fikk mm hadde han avføring ca 1 gang i døgnet, men nå som vi har startet med grøt (holdt på i ca 1 1\2 uke) har han bare avføring 4 ganger. Og da har det bare vært sånn ca i mengde som en plomme. Er ikke dette litt skjeldent og litt lite avføring, merker han sliter med å få det ut, sitter og trykker og trykker virker nesten som han gir litt opp også. Hva kan jeg gjøre???
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 du kan prøve litt sviskepure eller passe på at han får nok væske. pupp og kanskje vann?
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Har sikkert problemer pga at noen grøttyper gjør magen litt hardere. Sikkert derfor det blir mange ganger om dagen..Med min retta det seg når jeg begynte å gi frukt eller grønnsak en gang om dagen i tillegg. Kan jo gjøre et forsøk og se om det hjelper din og:) Lykke til
Mamman til Brage Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2007 har prøvd med sviske pure og juice men det vil han ikke ha, ikke vann heller for den saks skyld får vel prøve meg frem litt til jeg finner noe han liker. Han får pupp i tillegg får det alltid før han får grøt
Mamman til Brage Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2007 Problemet er jo ikke at det er mange ganger om dagen, men at det ikker kommer noe i løpet av 2-3 dager
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Må ha lest feil..(nei jeg nekter å kjøpe briller) det kanjo hende det hjelper med grønnsak likevel. FIber kan rette på mye det:)
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har også begynt med grøt til min snart 5 mnd gamle gullgutt:) han har også blitt litt trgere i magen... men det tror jeg er helt normalt... magen får jo mer å jobbe med;) bruker du mais eller risgrøt?? noen blir harde i magen av maisgrøt... Jeg gir tynn risgrøt og blander oppi litt maltekstrakt...!! prøv det!!!! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå