Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 noe jeg har spekulert litt på:-) Det er jo mye snakk om hjertelyd og kjønn....jeg har babywatcher og lytter av og til på hjerte til den lille. Når babyen sover eller er i ro er hjertelyden 130-144 når h*n er aktiv er hjertelyden 150-160....hva er det enn skal ta utgangspuntet i når enn tenker på gutt eller jente...når de er i ro eller aktiv? Flere som har baby watcher.....hvordan varierer lyden hos dere?
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Der ser du, man kan ikke ta utgangspunkt i hjertelyden for å bestemme kjønn Er altfor mange andre variabler i bildet. Som du selv sier, om den er aktiv eller sover, i tillegg kommer hvilken uke man er i, for hjertefrekvensen vil synke noe etterhvert som den blir større...
Mariana_K Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 hvor fikk du tak i babywatcher og hva koster det? Er det liknende apparatet som jordmor har?
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Forresten, når man kommer rundt uke 22, funker d greit med et vanlig stetoskop Veldig koselig å ligge å høre på babyen i magen, særlig for pappa og søsken.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 jeg vant den her inne på bim da jeg gikk med sønnen min for 4 år siden....vet denvar noe dyrere da...vet ikke helt hva den koster nå, men det finner du nok ut om du søker på nettet:-) Sønnen min var også veldig rolig ( som denne babyen), så det var veldig greitt åha dette apparatet på slutte, slik at jeg fikk høre at det var liv.-)
endaeintrønder Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 venter ei jente,og hun ligger på alt i fra 120-155 slag hun..så det der med hjertelyd og kjønn,går ikke an å sammenligne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå