Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg sliter så fælt med selvtillitten min etter fødsel,fikk en stor baby og føler meg helt ødelagt der nede,syns jordmor sydde får lite og syns "innmaten" henger ut,samtidig som jeg har overflødig hud der nede "bollemus". Blir kvalm av og se på meg selv,jeg tørr heller ikke og ha sex med samboer eller vise meg naken forann han lengre. jeg lurte på om jeg muligens kunne tatt en operasjon der nede får og fikse litt på utseende,sy litt og ta bort overflødig hud men problemet er at vi har så sykt dårlig råd (nettopp kjøpt hus og pusset opp) så jeg lurte på om jeg har noen mulighet får og få dekt det? hva må jeg isåfall søke om og hvor? går det igjennom fastlegen? noen med erfaring? lurte også på ang.strekkmerker er full av strekkmerker (hele magen,rompe og lår) har hørt at det kan fjernes med laser men at det koster utrolig mye,er det mulighet får og få dekt dette på noen slags måte? har så dårlig selvtillit jeg må spy når jeg ser meg selv naken :S dette er virkelig et helvete og det tærer på forholdet til meg og sambo (oppførslen min) noen gode råd? hva kan/må jeg gjøref får og få støtte til dette? takk.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 du må gjennom fastlegen din ja. Man får ikke dekket slike operasjoner med mindre det ser veldig ille ut. Strekkmerker er det ikke mye man får gjort med uansett. Annen enn bukplastikk hvis man har kjempemye overflødog hud, da forsvinner jo en del merker med det de skjærer bort. Synd at du føler at det er så ille stel med kroppen din. Men jeg kan si med 100% sikkerhet at samboeren din ikke er av samme oppfatning!!!
ukjent Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Fikk også stor baby. Har knepet i herdig hver dag i 6 mnd og det er først nå underlivet mitt ser greit ut. Hvis du ikke allerede har prøvd,vil jeg anbefale knipetrening. Du kan fikse underlivet med kirurgi,men da må du som regel betale det selv. Ta det opp med legen din
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Faktisk kan man dersom man får påvist psykiske plager etc fordi man har fysiske plager/skavanker få dekket om ikke alt så i allefall store deler av det. Strekkmerkene vil jeg faktisk anbefale deg å la være, det eneste som gjøres med laser er at de blekes, det gjør helvetes vondt, koster skjorta og det samme kommer til å skje om et års tid. Mine har allerede begynt å blekne:) Men jag vil faktisk anbefale deg noe annet også, på tvnorge har det i det siste gått et program om hvoran bli lekker og føle seg bra naken, uten kirurgi, det programmet er GENIALT! (det hjelper lite på underlivet, men i allefall på resten:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå